coffeebreak

have a cup  full of love!

click on photo

~ by callemie on 7 August 2010.

14 Responses to “coffeebreak”

  1. da’s een machtig hartje, dat zit voor mij
    op de goeie plaats:-)

    * slokje neem*

  2. wat dacht je van…..
    woensdag
    misschien???

  3. Dat is nog eens een kopje koffie MET liefde😀

    Heerlijk, ik ga er zo ook nog eentje nemen😉

    XXX

  4. Dat is een lekker en lief kopje koffie. Ik drink het met je mee!

  5. zo zie ik het graag …

  6. ohnee ik neem geen slokje, want dan is het hartje weg
    veel te mooi zo, ik zet wel een ander kopje

  7. Smakelijk !!

  8. dit kopje is te prachtig om van
    te drinken meisje.
    Dikke knuffel,
    Patty

  9. Een liefdevol kopje. Ik zou er nog niet direct durven aan beginnen, zo mooi !

  10. I like also one like this!
    Knap hé

  11. Un nuage d’amour…
    Belle soirée à toi Pascale. Amicalement.

  12. Mmmmmmmmmm dit zou mij smaken!
    En de koffie ook! hihi
    Knappe foto hé!
    Gr.
    P-TER

  13. laat maar komen het zwarte nat

  14. Sorry ik pas.😉
    Maar dat wist je al.
    Ik hou een teabreak.

Leave a Reply

 
