pikant

click on photo

~ by callemie on 8 August 2010.

12 Responses to “pikant”

  1. Dit lijkt wel een kroontje, prachtig en erg pikant indeed!

    Ik wens jou een roestige zondag toe😀

    XXX

  2. oeps, daar zou ik niet graag met mijn poep opzitten.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Hoi Cmie, ben nog eens op ronde. Had hier heel wat bij te kijken, echt mooi gedaan.
    Buiten ziet het er hier nogal herfstig uit, hopelijk krijgen we straks het zonneke te zien. Ben net terug van een wandeling met Kelly en koud is het niet, na zo een flinke wandeling door de velden ligt ze nu te bekomen op de koude stenen vloer.
    Ik wens je een fijne zondag toe, tot blogs, ik kom wel regelmatig eens piepen hier maar laat niet altijd een reactie na. XXX

  4. Een roestige groepsorgie. Goed begin van de zondag.😉

  5. dat mag je wel zeggen

  6. ….
    ik kan der geen zout of peper van maken…..:-)

  7. euh ik hoop dat je daar niet gaan zitten bent, pikant en roestig…. Ingeënt of moeten we het onmiddellijk komen doen?

  8. vind je?

  9. Hallo? Ik blijf liever heel hoor!😉

  10. Ik heb dan toch nog liever dat kopje koffie!!

  11. Ik vraag mij af waarom “pikant”, maar dan, who cares?

  12. Net of het roestige tanden zijn!
    Het zijn toch niet jou tanden? hihi
    Knap beeld zus!
    Knuf
    Broertje

Leave a Reply

 
