the pool

click on photo

~ by callemie on 10 August 2010.

20 Responses to “the pool”

  1. deze foto doet mij echt opnieuw naar een paar vakantiedagen verlangen, maar ik zal moeten wachten tot eind september hihihi.
    Dikke knuffel,
    Patty

  2. ik zou zo in dat water springen…

  3. Prachtig , hier kunj e zo bij wegdromen

  4. * zucht * zonnekesgroet C-Mie

  5. Prachtig dat blauw
    toch ga ik morgen voor groen!
    met een vleugje “grauw” wit….??

  6. waar zit je toch??
    ben je in het water aan het plonzen🙂

  7. Ben je filmster geworden? Dit plaatje komt zo uit een film!

  8. oooh zo mooi
    en de bootjes hieronder, wat een rustgevend beeld

  9. I’ll go for a dip in this. A photo I could dive into.

  10. Mooi!! Een infinity-pool! Dat is zo relaxed. Je hebt vast genoten op je vakantie.

  11. ‘k hou niet van ‘water’ ik ben :jaloers oh zo jaloers erg he !
    Zonnige groetjes

  12. een eindeloos zwembad : instappen aan de Westkust en uitstappen aan de Oostkust, met een luxeboot natuurlijk!!hahaha

  13. Daar wil ik wel in liggen dobberen met dat uitzicht en zo te zien heb je het ‘rijk’alleen wat een luxe…. ruilen!!!!!

  14. *zucht* Droom…
    Ohhh wat heerlijk!

  15. Oh heel knap hoor, recht uit zonnige oorden!

  16. Prive zwembadje Callemie ?

  17. bjoetiefoel

  18. Oh die pool wil ik ook, en dan best grappig, dat ik straks om half 7 naar het zwembad ga om te aquajoggen😉

    XXX

  19. Ik zou zo de foto willen induiken zus!
    Prachtig ! ! !
    Gr.
    P-TER

  20. Zo paradijslijk!!! Mooi gezien om hier symmetrie toe te passen.

Leave a Reply

 
