flower island

click on photo

~ by callemie on 11 August 2010.

16 Responses to “flower island”

  1. Hallo Mieke,
    op mijn “natte” vrije dag kom ik je
    een dikke knuffel brengen.
    Veel liefs,
    Patty

  2. Is weer zo’n foto’s waar je vrolijk van moet worden

  3. Pracht bloem, waar ik weer de naam van ben vergeten!!
    BTW ben je nu wel of niet terug van vakantie????
    Groetjes Marjolein

  4. Die hebben ze daar genoeg staan, niet!!

    Zelfs daar hoog boven in de bossen!!

    Groetjes Thea

  5. Mooi simpel !

  6. Bij jou op de log te kijken, is momenteel echt een feest. Blauw water en nu dan een blauwe bloem. Je maakt mijn dagen helemaal goed.

  7. een “fleurig” plaatje

    heel knap !

  8. oei………

    daar ben ik gek op:-)
    ik beschouw het maar als kadootje

  9. mmm enkel de geur ontbreekt. mooie foto C-Mieke, zonnekesgroet

  10. tiens mijn comm. is ripo, ik zei dus dat de geur nog ontbrak. Mooie foto… heb eens op dat sterreke gedrukt he C-Mie. zonnekesgroet!

  11. Prachtig mooi weer, as always, je mist een boel lieverd?😉

    XXX

  12. Heb er even mijn neus tegengestoken
    en ben er een beetje haai van! hihi
    Knappe foto!
    Knuf
    Broertje

  13. Prachtig tegen deze achtergrond

  14. Lekker zomers Pascale!

  15. mooi kleurke! mooi bloemeke! mooie foto!

  16. ja mooi he, die groeien daar bijna als onkruid langs de kant, deze gaan ook bij mij nog de revue passeren.
    Groetje,
    AmaZony

Leave a Reply

 
