more flowers

 

~ by callemie on 12 August 2010.

15 Responses to “more flowers”

  1. Mooi wordt zo saai als reactie, vind je ook niet?
    Mooi!!!😉 groetjes

  2. Waauw wat een paradijs!
    Een echt bloemenfestijn zus!
    En je laat me meteen meeproeven van een stukje eiland.
    Knap wat je laat zien!
    Knuf
    Broertje

  3. Hallo Mieke,
    prachtige foto’s, hier zou ik wel graag
    een wandeling met ons Taiboke willen doen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Is daar prachtig om rond te wandelen

  5. wat zou ik nu graag daar op dat plekje willen zijn

  6. Die eerste foto vind ik super. Geweldige diepte!

  7. Hoe meer, hoe liever !

  8. Ja more flowers, laat ze maar komen hoe saai ook de reactie wordt as always enzo, ik lul er wel doorheen en wat omheen want MOOI blijft het😀

    XXX

  9. Het blijft genieten momenteel (altijd wel natuurlijk) op je log. Wat zie je prachtige dingen. Zoals nu weer deze bloemen. Fijn dat we mogen meegenieten.

  10. Zie ik de bloem van gisteren
    daar rechts weer staan???

  11. laat maar komen…

  12. Ik zou ook eens een ander antwoord moeten bedenken. Iets in den aard van supu-leuke-schitterformedastische-enorme schone afbeeldingen. Neuuuuuuh de trekt er niet op maar wel TOP he. zonnekesgroet.

  13. Ne mens weet niet wat hem overkomt.
    Groetjes

  14. Wat ziet het er daar droog uit…🙂 Naja dat maakt dan ook weer niet uit, want het is wel prachtig.

  15. Wat een bloemen eiland!

Leave a Reply

 
