ARID

CLICK ON PHOTO

~ by callemie on 14 August 2010.

13 Responses to “ARID”

  1. Perfektie !!
    Groetjes

  2. Hoi Mieke,
    ik kom je met een knuffel een superfijn weekend wensen.
    Veel liefs,
    Patty

  3. Oei ,die is ontbladerd! Mooi in beeld gebracht.

  4. Mooie compositie!
    Fijn weekend!

  5. prachtig…
    simpel maar prachtig mieke

  6. Arrid?
    Ik ken het merk deodorant dat Arrid heet.
    Ook de Belgische muziek groep.
    Wat bedoel je precies hier?

  7. Het lijkt of ik in de duinen loop. Daar zie je vaak dit soort verdorde takken. Mooie foto. Mooie sfeer. Heerlijk!

  8. Nu nog wachten op een klein beestje!
    Mooi diagonale compo!
    Knuf!
    Broertje

  9. eenvoud siert

  10. Net een hagedis op ‘t einde. Mijn fantasie slaat op hol..🙂

  11. Ah droog..
    Ja dat is het zeker..
    Ik kende de betekenis niet hoor.😉

  12. Wat een mooi eenvoudig beeld.
    I love it!

Leave a Reply

 
