Eira do Serrado

~ by callemie on 17 August 2010.

18 Responses to “Eira do Serrado”

  1. mooi om daar te wandelen!

  2. Het is jammer, maar dit paadje is toch iets te veel van het goede voor mij. Ik geniet hier wel van rustig zittend op mijn stoel.

  3. Hallo Mieke,
    dit moet prachtig zijn om daar met Taiboke een wandeling te kunnen maken.
    Dikke knuffels,
    Patty

  4. Hoe prachtig dat landschap, de wereld kent zoveel mooie plekken en plaatsen…. zou één mens dat ooit allemaal werkelijk kunnen zien…

    XXX

  5. Laat je zin krijgen om daar te gaan wandelen

  6. die bergfoto’s …. ja zeg , vroeger, jarenlang bergvakanties gedaan , zou zo terug willen , jammer maar helaas

  7. in een woord machtig mooi maar ehhh
    wáár zit je toch???

  8. Fijn aan de wandel het pad ziet er goed uit dus alle ogen gericht op de omgeving.

  9. Ben je weer lekker THUIS????

  10. Prachtige foto en ook al zit je daar in de bergen, de zon is duidelijk aanwezig…prachtig met die schaduw op het pad.

  11. Een prachtig bergpad, heel mooi gefotografeerd. Dit is ook op Madeira? Daar moet ik toch eens heen.

  12. Wow wow wow …

    ligt zoiets moois zo dicht bij Funchal … ?

    Ik donder hier bijna van mijn stoel af .

    Knap zeg … !

    Groetjes terug Callemieke … !

    PS: ja , had het gezien dat je aan de Nederlandse kust zat. Statistiekjes hé … hihihi

  13. Een mooie bergwandeling en wat zijn ze daar lief voor de mensen, een railing! Wat knap.

  14. Mooi paadje om te lopen zo te zien! In elk geval geen losse steentjes…

  15. mooi, die lichtval door de bomen:))

  16. hello Pascale,
    Moi je voudrais être encore sur la route de la montagne
    et m’émerveiller de tout ce que j’ai vu , merci pour le
    partage . Bises .

  17. Callemietje, shame on me! Want doordat je even de piste uit was (of beter weblogland hihi) ben ik hier niet meer komen piepen. Zodoende heb ik al die heerlijke Maderalogjes gemist. Maar niet mislopen gelukkig, want nu kon ik mijn scha dubbel en dik inhalen. Dankjewel voor dit beetje meereizen en wegdromen!
    Had je een fijne vakantie in Zeeland ook? Dat dénk ik wel en eveneens dat we ook daar een uitgebreid (foto)verslag van zullen krijgen!
    PS: mij gezien, in Zeeland? VERTEL! Ik ben reuzenieuwsgierig…
    Maak er een fijne nagenietdag van, schat!

  18. Je hebt daar prachtig kunnen wandelen!
    Knappe diepte in de foto!
    Knuf
    Broertje

Leave a Reply

 
