sweet 16

even een Madeira stop voor een belangrijk moment in mijn en mijn dochter’s leven

16 jaar geleden om 9:37 zag zij het licht

(click on photo)

wat toen al bleek ( dierenvriend, guitige meid, de liefde voor haar broer enz enz….) is nu nog altijd van toepassing!

(click on photo)

Vandaag word je dus 16 jaar

This special time comes only once
Turning Sweet Sixteen
Loving memories of yesterday
A young lady now can be seen.
But in the our eyes (mom and dad)

you are still a little girl
And time can’t erase those wonder years
But the years have now made a pearl.

love you  Marine enjoy your birthday

 

PS hierbij wil ik ook mijn dank betuigen aan al diegenen die mij kwamen bezoeken  en een commentaar schreven tijdens mijn afwezigheid

een dikke knuffel aan jullie !!!!

~ by callemie on 18 August 2010.

32 Responses to “sweet 16”

  1. dag lieve vriendin,
    dit heb je heel mooi gemaakt voor je dochter.
    Het ziet er een spontane, vrolijke meid uit en zal waarschijnlijk opgroeien tot een prachtige vrouw net als haar mama. Een dikke verjaardagsknuffel voor je dochter en een dagelijkse knuffel voor jou.
    Patty

  2. Wat vliegen die jaren toch vlug voorbij he, maar ja dat is nu eenmaal het leven.
    Je mag in elk geval fier zijn op je dochter want ziet er een levenslustige meid uit.

  3. proficiat aan de stralende jarige!
    leuke collage!
    ze lijkt op haar mama

  4. ohhh mieke, da’s een mooie collage van je sweet 16, oehhhhh la la🙂

    van harte met je hartenvlammeke,
    ik hoop dat jullie vandaag een heel fijne dag gaan hebben,

    graag gedaan die bezoekjes, maar ehhh volgende keer ehhhhh

    hihihi

  5. Da’s mooi Callemieke en dochter Proficiat aan jullie beide … :-)))) !

    PS Naomi is al vertrokken naar Pukkelpop; ze worden zo snel groot hé

    Zwaai zwaaaaaaaaaaai … :-)))

  6. heel ontroerend zo een reeks,dikke proficiat aan je mooie dochter,groetjes!

  7. Oh hahahaha, eerst even, ik dacht dat je al terug was omdat je bijna elke dag een foto plaatste, foutje, hahaha, je hebt wat foto series gemist waarvan ik weet dat je ze mooi zal vinden😉

    Maar voor nu, heel veel meer belangrijk, wat een prachtimeid heb jij daar! En eenmaal 16 dan gaat die sneltrein er ineens vaart achter zetten, voor nu….

    VAN HARTE GEFELICITEERD!

    xxx

  8. Proficiat !!!!!!!
    Mooie collage ook Groetjes

  9. Een hele dikke proficiat met de verjaardag van je mooie, guitige dochter Mieke.
    Wat is ze altijd al levendig en uitgelaten geweest.
    Prachtige foto’s!
    Wens Marine van mij ook een hele gelukkige verjaardag!
    Sweet sixteen…ik wou dat ik dit nog een dagje kon zijn😉

  10. Reactie op reactie :

    Da’s een mooi gebaar voor haar vind ik Callemieke. Of ze elkaar zullen tegenkomen daar in Hasselt,

    is een grote vraag. Naomi is vanmorgen met zevenen vertrokken met de trein van kwart na zeven (! )
    Ze wilden héél vroeg op de festivalweide aankomen, hun tenten openzetten én … plaats reserveren

    voor een tiental andere jongere uit De Panne die tegen vanavond pas aankomen.

    Gelukkig is het droog weer en op hoop van zege …

    stak Naomi toch maar een short in haar rugzak … ;-))) hihihi

    • ja want zaterdag geven ze heel warm weer!!!!

      • Idd, die tent opzetten zijn bij Naomi amper nog maar drie buisjes en hupsakee,

        dat ding van 4,5 meter staat al … :-))) ! BTW Callemie, heb je al op het nieuwsblad gekeken ?

        KLIK: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLPHE_20100818_001&kanaalid=1371

        Als je die foto’s bekijkt van de camping op PUKKELPOP ( lees festivalweide) en wat je daarop ziet wat die jonge gasten

        allemaal mee hebben en met hoevele ze daar al stonden te wachten sinds vanmorgen … Tgooooooooooooh

        … Voor ons ? Niet te doen, niet te doen … ;-))) ! Maar voor hen

        zullen het zware toffe dagen worden denk ik … !

        PS: Naomi & Co waren omstreeks twaalf uur in Hasselt en zijn héél goed aangekomen … :-))

  11. Zalige collages en een heel mooie dochter, overigens.
    Proficiat!

  12. Van Harte Gefeliciteerd Pascale,

    Niets, niets is mooier dan twee gezonde kinderen.
    Geloof me, hoe ouder ze mogen worden
    hoe mooier en meer bijzonder het wordt.
    Het allermooiste
    hetgeen je van jezelf terug ziet in jouw kind!
    Heb een fijne dag!!
    Dag lieve vriendin!!

  13. je wordt maar eens 16…

    maak er iets leuks van !

    heerlijke collage bij deze verjaardag !!!

  14. Heel mooi gemaakt van hele mooie foto’s! Gefeliciteerd en fijne dag!

  15. Mijn hartelijke felicitaties voor dochter en moeder en uiteraard ook voor vader en zoon! Dat jullie een heel fijne dag mogen hebben.
    De collage is prachtig! Maar wat wil je met zo’n mooie dame. Die kan niet mislukken.😉

  16. Een heel mooie collage…wens je dochter een gelukkige verjaardag van mij..lief dat je naar mijn poesje vraagt..ik heb ze spijtig genoeg niet kunnen redden…ze laat weer een enorme leegte achter…ik hoop dat er na dit leven nog iets is…maar dat weet niemand……fijne woensdag

  17. Wat zul je trots zijn op zo’n dochter en waar blijft de tijd. Van harte gefeliciteerd een hele fijne, zonnige en feestelijke dag

  18. Je hebt een jarige bij je thuis, feest maar lekker verder maar wens haar eerst ne dikke proficiat

  19. Awel Callemie, je hebt een heel knappe dochter en een toffe zoon,
    en eh… ze trekt wat op haar vader, vind je ook niet?😉

  20. Gelukkige verjaardag Marine!

  21. Lief dat je hiervoor n Madeirstop maakt, en je dochter op deze manier extra in’t zonneke zet. Mooie collages ! En n gelukkige verjaardag aan Marine !
    Ps Heb ik je echt niet gespot ? dus dan ben jij die ‘beach-girl’ niet ? lol en nee op de markt te Funchal heb ik niet gefotografeerd dus van de espada heb ik geen foto. Ik wacht benieuwd de jouwe af…
    groetje,
    AmaZony

  22. Wat een knappe dochter! Een leeuwke? Mijn jongste ook. Die kunnen wat hé.

  23. dat klein boeleke is uitgegroeid tot een prachtige tiener!!

    een dikke proficiat met je 16de verjaardag, dochtertjelief!!

    ik hoop dat je een sweet jaar te vullen hebt! 🙂

  24. nog een late proficiat

  25. Alsnog gefeliciteerd met haar verjaardag! Ben een beetje over tijd.. Sorry!
    Geen tijd gehad voor eerdere blogronde…
    Ik ga er vanuit dat ze een geweldige dag heeft gehad.

  26. hopelijk heeft jouw jonge meid een heel fijne verjaardag gehad.
    Dikke knuffels,
    Patty

  27. Oooo mijn lieve callemie, dit vind ik ver-schrik-ke-lijk. Niet de verkjaardag van je schat natuurlijk, maar dat ik met mijn wensen te laat ben. Kan ik het goedmaken met een liedje?

    Happy birthday
    Happy birthday to you

    Weet je waar jij nu een beetje op lijkt?
    Een feestvarken! Een feestvarken!

    Weet je wat ik zie als ik naar je kijk?
    Een feestvarken! Een feestvarken!

    Vol met gekke streken
    En met een lieve lach
    Ja, zo’n prettig dier
    Vol met feestplezier
    En jij kwam op de wereld
    Op deze mooie dag!

    Oo-hoo! A-ha!
    Happy birthday!
    Happy birthday to
    You-hoo! A-ha!
    Happy birthday!
    Happy birthday!

    Jij bent jarig en dat hou ik niet stil!
    Wat dacht je nou? Wat dacht je nou?
    Jij mag alles met me doen wat je wil
    Ik ben van jou! Ik ben van jou!

    Ooit pak ik mezelf nog
    Van kop tot teen in
    Met wat goudpapier
    En met een grote strik
    Want niemand houdt zoveel
    Van jouw gekke snoet als ik

    Oo-hoo! A-ha!
    Happy birthday!
    Happy birthday to
    You-hoo! A-ha!
    Happy birthday!
    Happy birthday!
    (2x)

    Happy birthday! Happy birthday!
    Ik wens je een gelukkige verjaardag
    Ik wens je een gelukkige verjaardag

    Een gelukkige verjaardag!
    Een gelukkige verjaardag
    Voor jou!

    Een gelukkige verjaardag!
    Een gelukkige verjaardag
    Voor jou!

    Oo-hoo! A-ha!
    Happy birthday!
    Happy birthday to
    You-hoo! A-ha!
    Happy birthday!
    Happy birthday!
    © K3

  28. Proficiat aan de jarige ! ! !
    16 wat een tijd!
    Dat ze er nog lang mag van genieten!
    Prachtig zus wat je haar laat zien!
    Knappe collage ! ! !
    Knuf
    Broertje

  29. zeer mooi gebracht vind ik
    kan zo aan de muur

    groeten steven

  30. Bonjour ma douce Pascale
    Je suis très heureuse de te retrouver et de savoir que tout va bien pouyr toi
    Ca y est les festivités sont termeinées ,je reviens sur mon blog.
    La pause m’était nécessaire me voici à nouveau en pleine forme et surtout beaucoup plus sereine
    Je te souhaite une excellente journée ma puce
    Gros bisous Méline

Leave a Reply

 
