Sao Vincente

São Vicente is gelegen aan de riviermonding van de Ribeiro do São Vicente en wordt omgeven door een aantal prachtige valleien.

At the edge of the village directly next to the sea lies a great boulder, into which the São Vicente chapel was built.

Hoewel het om een kustplaats gaat is, blijf je er steeds de indruk hebben dat je je in een bergdorp bevindt.

~ by callemie on 20 August 2010.

19 Responses to “Sao Vincente”

  1. Foto 1 is mijn alles
    een fris groen doorspekt met een puur geel
    een kleurencombinatie die weinigen durven te gebruiken
    maar zelfs de natuur vind het nodig om op onze vingers te tikken
    en ons aan te manen om te durven, groen-geel, groen-rood.
    Ik ben dus niet gek, het bewijs is geleverd door de natuur.
    Dank je Callemie, dat jij dat ook mooi vond en dat aan ons toonde. Groeten, Joke

  2. ik krijg zin om op vakantie te gaan….prachtig is het daar

  3. Jij hebt géén zittend gat hé lieve callemie. Jou kom je voorwaar overal tegen, ook in dit schitterend oord dat je zo mooi op je foto’s weet te zetten!
    Alleen jammer dat ik jou in Zeeland niet zag, of hoorde. Volgende keer niet aflaten hoor, en niet naar zoonlief luisteren, maar me bij mijn lurven trekken! Hihi.
    Maak er nog een fijne vrijdag van meid!

  4. een schitterende plek mieke,
    het heeft iets héél rustgevends en druk tegelijk,
    als de storm loeit dat dan ik het hier wel eens willen zien🙂

  5. Dit ziet er allemaal wel heel uitnodigend uit en niet direct als een toeristenpleister.
    Is het in het echt ook zo of zijn je foto’s knapper.
    Zou het echt niet weten maar zou er graag heen gaan.

  6. Wat zul jij genoten hebben deze vakantie! Prachtige beelden.

  7. maar dat is het ook, het is gewoon een bergkustdorp plaats😀

    Prachtig mooi, ik voel de mystiek van de foto’s afglijden

    XXX

  8. Kon ik maar op vakantie yeehee !
    Groetjes

  9. Heel mooi..het strand lijkt wel rotsachtig..
    Met een mooi weekend in het vooruitzicht
    kom ik je een fijne vrijdag wensen.
    Lieve groetjes

  10. Dat kan ik geloven dat je je in een bergdorpje waande Callemie: wat een steile wanden zeg ! Amai amai … Wel héél mooi en rustig blijkbaar, of ben ik nu mis … ? In ieder geval … ikeb er weer van genoten door een simpele muisklik …🙂 !

    Bye byeeeeeeeeeeeeeee …🙂 !

  11. Weer een prachtige serie. Heerlijk om te zien.

  12. bergen, valleien, zee, je hebt alles samen, wat een mooie streek

  13. ik zou er zo naar toe trekken….

  14. Daar dan helemaal alleen kunnen zijn
    beetje hemeltje op aarde…

  15. Het is een prachtige plek!
    Een beetje een paradijs waar je zou willen blijven!
    Mooi in beeld gebracht zus!
    Gr.
    Broertje

  16. Geweldig die rotsen zo in de zee…
    Fijn weekend toegewenst.🙂

  17. Prachtige fotoreportage van je verblijf op Madeira, moet er ook eens naar toe.
    Weekend komt eraan en het zonneke is terug …
    Bloggroeten

  18. En voor de jarige : gefeliciteerd! XXX
    Poot van Kelly de Kooiker, groetjes

  19. Ziet er niet echt een ligstrand uit🙂

Leave a Reply

 
