IK BLIJF EVEN HANGEN

~ by callemie on 22 August 2010.

28 Responses to “IK BLIJF EVEN HANGEN”

  1. Dat lijkt me nou niet zo fijn om zo te hangen in die roest😛

    Hele fijen roestige zondag!

    XXX

  2. dat hoop ik maar!

    *vliegensvlug uit blog verdwijn* 😉

  3. hopelijk is die roestbak toch nog een beetje stevig

  4. Ondanks al dat roest ziet de bak er toch nog stevig uit, dus dat blijven hangen zal wel lukken

  5. niet te lang blijven hangen hé meisje, je weet dat wij je hier niet te lang graag missen🙂
    Dikke knuffels,
    Patty

  6. Heerlijke roestfoto callemietje! Een mooie invulling van je wekelijkse bezigheid *wink, big smile*
    Maak er een feestelijke, zonnige zondag van, en roest maar lekker uit hé! En ik hoop dat je migraine snel weer over zal zijn! Verzorg je goed hé?

  7. Een prachtige foto. Maak er in stijl een roestige zondag van!

  8. oké,
    doe dat maar en dan zie ik je wel weer verschijnen hé

  9. als een versleten plaatje, hihi
    mooi roestbakje mieke

  10. Niets voor mij Mieke…ik hang heel graag (op de bank) en ook op hoogtes hoor, maar die roestbak zou ik toch niet vertrouwen😉

  11. ik ook, maar dan ook weer niet te lang…

    prettige zondag !

  12. Houde zo !!
    Groetjes

  13. Blijf maar even hangen, maar maak het je wel wat comfortabeler dan in deze roestbak!

  14. Mieke hou u vast …😉

    Knap gevonden van je Callemie … :-)!

    En nee, vandaag doe ik maar effe rustig aan, aftellen tot ze straks thuiskomt van Pukkelpop en naar haar verhalen luisteren; hihihi Jij telt ook af zeker ???

  15. Waar gaat dat bakje met jou erin naar toe???
    Naar het water huisje, misschien??!!!!

  16. Hopelijk heb je daarboven een mooi uitzicht
    om deze zondag door te roesten!
    Knapschot zus!
    Knuf
    Broertje

  17. Blijf het een speciale vinden Callemie …🙂 !

    OT.

    Amai da’s rap … Blij voor jullie …. Wij verwachten haar pas tegen vanavond.

    Geef haar snel wat thee met honing, of lust ze dat niet … ?

  18. Denk dat ik hier maar wat blijf hangen ..🙂
    Is een leuke foto ook hé … !

    OT:

    Hahaha … hoe kan dat anders …!

    * heb alvast een paar wasknijperkes klaargelegd …😉 ! *

  19. Hang jij maar lekker in die roestbak!!!
    Word je niet duizelig, zo op de kop?

    @ Ik mail je zo even ivm as weekend !!

  20. Pats!! Zo plat als een vijg😉

  21. Tijdloos lijkt het, leeg gemaakt om nooit meer te gebruiken.

  22. Hier ben ik weer, terug van weggeweest en efkes komen piepen.
    Vanaf morgen ben ik er weer maar onze wandelavonturen zijn nu gestart op onze Walking – Bears.
    Zonnekesgroet! en ik moet niet zeggen zeker dat het hier nog altijd top is.

  23. Hopelijk niet doorgeroest..

  24. Ik blijf meestal op een andere manier hangen.

  25. blijven hangen? Ondersteboven? Dat gaat niet lang duren, het bloed stijgt naar je hoofd en ze komen je plukken want iedereen denkt: ik wil die grote tomaat!

  26. Niet te lang hoop ik want het gaat hard waaien!!!! Groetjes

  27. Ik zou liever op het bakske zitten dan erin hoor!
    Ik zag dat je dochter jarig was:mijn late welgemeende felicitaties!!

  28. Ik hoop toch niet..😉
    ik wil slapen, tralalalala.
    Als de alcohol in de vrouw.. geen idee waar de wijsheid dan blijft.😉 Iig niet in mijn vingers.

Leave a Reply

 
