Praia do Club Naval do Seixal

 Een grote natuurlijke poel met goede waterkwaliteit, geweldige faciliteiten en uitstekende toegang tot de zee.

 Deze locatie heeft ook een zwart zandstrand bij de haven.

click op foto hé

ik ben er weer even tussenuit maar postjes zijn gepland

feel free om te komen kijken en te reageren

als ik kan kom ik langs ( hangt af van internet of niet ter plaatse🙂

geniet van deze week webbies!

~ by callemie on 23 August 2010.

25 Responses to “Praia do Club Naval do Seixal”

  1. een plaatsje om te onthouden, dus?

    heel veel plezier, waar je ook gaat, callemie! (met of zonder internet?) 😀

  2. Ben ik net op tijd om je nog uit te zwaaien globetrotter🙂 Geniet ervan en gezond weer terug. Intussen geniet ik even van de woeste schoonheid in deze foto’s, erg mooi!

  3. Een zwart zandstrand heb ik nog nooit meegemaakt.
    Moet raar zijn.

  4. Leuk dat je er weer even tussenuit mag lieve callemie, en wel benieuwd naar waar… Maar dat horen we bij je terugkomst wel. Je hebt ons alvast een leuk kadoke achterlaten in de vorm van dit knap serietje!
    Bedankt voor je lieve wensen meid én de dikke kussen! En maak er iets fijns van hé!

  5. Wauw wat een mooie foto’s ! We krijgen al zin om te vertrekken.
    Geniet héél hard van je uitje !

  6. Geniet van je vakantie – je mag even je rust nemen en ik ben heek benieuwd naar je foto’s

  7. Geniet van je vakantie :o)

  8. Ben nog eens door je foto’s gescrlold en heb vele mooie foto’s van oa Madeira gezien hoor. ‘t Is eens een ander zeetje hé.
    Grtjs

  9. prachtig om te zien mieke, have a naais holliedeej

  10. veel plezier
    heel waarschijnlijk ben je terug het water gaan opzoeken

  11. Natuurlijk wil ik je foto’s niet missen.
    En geniet nu maar terug van je reis!
    Ik kom zeker dagelijks kijken!

  12. Ja, ja. Heb je net dit prachtige oord verlaten, ben je alweer elders. Geniet ervan! Hopelijk wordt het wat beter weer dan het momenteel is.
    OT Jammer dat je zondag daar niet meer bent.

  13. Gosto deste. A que horas parte o avião para Madeira?

  14. geniet er van…!

  15. Ik zal wel zitten smachten bij de fotokes en madame is weer de pist in … tsss maar ik ben geduldig. Zonnekesgroet en houdt u goed vast aan de takken of de mast want het waait! Tent mee?😛 hehe

  16. Dan zien we na je vakantie uiteraard weer zo’n mooie foto’s hier verschijnen.

  17. Dacht je zit nog op Madeira!!

    Niet dus…..thuis geweest en weer weg???

    Had je wel eens mogen zeggen!!!

    Wij gaan wat leuks doen !!!!!

  18. Heerlijk !!
    Groetjes

  19. Mooie foto’s. Een plek waar de golven op de rotsen slaan.
    Fijne vakantie!

  20. Ik wens je een fijne vakantie Mieke

  21. Oei weer op dril ! Hihi
    Ik ga toch eens je reisabonement gebruiken hoor zus!
    Je zet weer prachtfoto’s neer,
    Hopelijk breng je er weer zulke mee!
    Knuf!
    Broertje

  22. geniet er maar van lieve meid
    Dikke knuffels,
    Patty

  23. Veel plezier en als de bestemming hierop lijkt dan zal dat geen probleem zijn.

  24. Erg mooie foto’s zeg! De 2e heeft zeker mijn voorkeur!

  25. En weer is dat weg hé maar geniet ervan hoor. We komen alle dagen toch eens kijken als de fotookes gepland zijn.

Leave a Reply

 
