een ramp

Zware regenval en harde wind veroorzaakten overstromingen en aardverschuivingen in februari van dit jaar

het water  sleurde auto’s en gevelde bomen en huizen  mee

 alhoewel de schade door het noodweer is opgeruimd en hersteld zie je nog hier en daar  een herinnering aan dit vreselijke gebeuren

Meer dan 250 mensen zouden ook door de overstromingen inmiddels dakloos zijn.

ik kreeg rillingen over mijn hele lichaam als ik dit zag!

~ by callemie on 24 August 2010.

25 Responses to “een ramp”

  1. teen de kracht van moedertje natuur valt niet veel te beginnen.

    ‘t moet inderdaad erg indrukwekkend zijn om deze schade met eigen ogen te zien.

    ik word al stil met enkel je foto’s ..

  2. niets is sterker dan de natuur hé meisje.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Ik geloof het vrij dat jij daar koude rillingen van kreeg mijn lieve callemie!
    Maar je hebt er ook een schitterend serietje aan overgehouden….
    Veel plezier in je bikini, moge je ‘m goed kunnen gebruiken!

  4. Hoe machteloos voel je je dan, ben je daar op vakantie.. en eigen bevolking is dakloos, of een deel ervan… :S

    En het gaat nog wel even door ook in de wereld dit soort rampen😦

    XXX

  5. Tegen de natuur kun je weinig uitrichten he.

    Geniet maar van je vakantie hoor

  6. maak het maar mee…

  7. jemig mieke, ja dat kan ik me voorstellen
    strom kan heftig zijn, maar ik zi ehet als een waarschuwing van moederke natuur,
    die geeft “steeds ” weer aan genoeg is genoeg, alleen mwij mensen luisteren niet en gaan maar door…..

    dan moet er wat anders gebeuren hé,

    jij bent op vakantie….. dan neem ik hier ook vakantie….
    en zie ik je weer terug als jij terug bent,

    geniet, enjoy en geniet, en voor ik het vergeet maak er een fijne tijd van en geniet…
    ehh oh ja, dat bedoel ik …
    da da

  8. Je zou voor minder kippevel krijgen als je zoiets ziet ‘t is dan ook echt verschrikkelijk en ik hoop dat wij dit hier nooit moeten mee maken.

  9. De kracht van water is onvoorstelbaar en als je deze beelden dan ziet, kun je je een beetje inbeelden wat daar gebeurd is.

  10. Bangelijk mooi Groetjes

  11. Je zou voor minder rillingen krijgen…ellende, pure ellende en hopelijk blijven we daar altijd van bespaard blijven maar we weten nooit wat moeder natuur voor ons in petto heeft en meestal werken we daar zelf goed aan mee.

  12. Natuurgeweld doe je niet veel aan. En je kunt niet alles voorkomen.

  13. De mens kan nooit tegen de natuur op. Als er bovendien onverstandig wordt ingegrepen, slaat de natuur keihard terug. En van de gevolgen daarvan krijg je het spaans benauwd. Heftig om dit te zien, zeker ook tijdens de vakantie.

  14. …dus toch niet echt een paradijs….

  15. Water dat zand dat in modderstromen veranderd en een allesvernietigende kracht heeft is angstaanjagend. Kan me voorstellen dat je van het resultaat van zo’n ramp rillingen kreeg.

  16. als je er dan zo dichtbij staat
    dan voel je het wel….
    kun je nagaan daar in Pakistan.
    En kun je je ook voorstellen als mensen
    tegen mij zeuren als er hier wat regen valt?
    Ik kan op een nette manier zeggen wat ik ervan vind.
    “Kijk eens even verder dan je neus lang is….”.
    maar dan netjes hoor!!!

  17. Dat is het risico van in de bergen wonen… Je hebt nogal snel dat de aarde gaat schuiven en dan is het bye bye… :s Hoe triest ook.

  18. Leuk is anders, natuurlijk.

  19. Ouille ouille ouille! Ou sont les matelas? Soit, c’est déjà mieux que rien.
    Bisous ma Callemieke😉

  20. bonne journée et kissous!

  21. bises

  22. Hier zie je hoe machteloos een mens
    moet toekijken naar moeder natuur!
    knuf
    Broertje

  23. pppfff, dat huizen zomaar meegenomen worden door de stroming

  24. De natuur doet altijd haar zin, een mens is niets daar tegen.

  25. Ja je zag inderdaad hier en daar nog de sporen van deze natuurramp. Maar al bij al vond ik (en ook volgens onze reisleiding) dat er daar hard gewerkt is (en nu nog gewerkt word) om alles te herstellen. Wij hebben de vrachtwagens vol met rotsblokken van beneden naar boven zien rijden om alles wat naar omlaag gevallen is boven terug op te bouwen. Ze hebben heel veel steun gekregen en maar goed ook…

Leave a Reply

 
