RESTING

~ by callemie on 25 August 2010.

25 Responses to “RESTING”

  1. Hoi Mieke,
    hopelijk moet jij op dit bedje niet uitrusten.
    Nog een weekje te gaan en dan begint voor jou
    ook weer een heel ander ritme, geniet er nog
    maar van.
    Dikke knuffels,
    Patty

  2. Ik hoop dat jij wel een matras in je bed hebt liggen? Wel zo comfortabel😉

  3. Doet me aan spijkerbedden denken.
    Zonder…;-)

  4. Lig ik toch liever in mijn eigen bed Mieke.
    Ik heb niets tegen kamperen, integendeel maar dit is voor mij een beetje teveel van het goeie😉

  5. Die meoten hun matras niet keren want er ligt er geen op

  6. Die zijn uitgeslapen…

  7. Nou ik kies toch echt even liever mijn eigen bedje hoor.😉

  8. Leuk in beeld gebracht enneuh … hum …
    gelukkig is dat mijn beddeke niet … ;-)))

  9. Hopelijk is het niet zo erg !!!!

    Waren net nog bij het badhotel op het terras en op `t strand was het daarvoor heerlijk !!

  10. Lijkt me wat hard liggen zonder matras. Rust maar lekker verder.

  11. Lijkt me wel redelijk hard om op te liggen🙂

  12. Als je van een frisse slaapplek houdt is dit het wel, toch…

  13. Zijn dat openlucht bedden ? Lijkt me niet zo ideaal maar met een ligmatrasje en een slaapzak is het wel te doen.Toch, liever jij dan ik hoor,hahaha!

  14. Ai mijne rug,
    mag er niet aan denken
    om me daar in te leggen!
    Gelukkig lig ik nu veel beter!
    Gr.
    P-TER

  15. 😛 in welk bedje slaapt ons C-Mieke dan? zonnekesgroet zelle .

  16. Die van jou staat goed
    maar die van mij….???

  17. haha, dat ziet er al niet veel beter uit dan mijn B&B bed
    die van mij had een matras maar dat was dan ook alles

  18. Hallo pascale!
    Eindelijk nog eens tot hier geraakt!
    Af en toe zo’n bedje langs de weg,
    dat zou welgekomen geweest zijn
    tijdens mijn afgelopen fiets- en wandeltochten!
    Groetjes🙂

  19. Een beddenkerkhof vol eeuwige rust…

  20. Oh…wat vervelend voor je !
    Maar morgen zijn we de hele dag aan het oppassen in Barendrecht !!

  21. Moderne camping ??????????
    Groetjes

  22. Hopelijk geraak je morgen nog in R🙂
    En zullen we anders vrijdagmorgen in het Badhotel komen koffie drinken, als dat je uitkomt ?

  23. Hihi, lieve callemie, nu begrijp ik jouw reactie bij mij: de matras is hier zeker zoek! *wink, big smile*
    En? Ben je ondertussen al heerlijk aan het genieten? Doén hé! Ik hoor het later wel…

  24. Bedden zonder matras! Geef ze maar aan Gerda, zij zorgt er wel voor en draait ze nog om ook.

  25. Grappig, dit.

Leave a Reply

 
