VRIJDAG = KOEKJESDAG

Hagedissen zijn  de grootste groep van alle moderne reptielen.

Hagedissen zijn koudbloedig of poikilotherm, ze nemen graag een zonnebad om zich op te warmen door de zon en zo sneller te kunnen jagen en vluchten.

Deze zijn wel heel speciaal kijk maar 🙂

ze hebben helemaal geen schrik  ze kwamen zo het koekje uit mijn hand eten

en zo kon ik een heleboel fotookes maken!

nog ééntje 🙂 en dan is het gedaan

vergeet niet op de foto’s te klikken ze zijn zo veel mooier!

~ by callemie on 27 August 2010.

25 Responses to “VRIJDAG = KOEKJESDAG”

  1. Prachtige foto’s C-mie!Mogen die koekjes eten? Ik dacht groen of insecten, maar ja ik ben ook geen bioloog. Heel knap.

  2. Wat een pracht aan foto’s en eerlijk gezegd wist ik niet dat hagedissen zo mooi waren.
    Wel leuk dat ze jouw koek opaten en jij zo mooie, heerlijke foto’s kon nemen.

  3. prachtige foto’s Mieke en ik vond het spijtig dat het gedaan was.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Prachtig hoe je dit weer voor elkaar hebt gekregen hoor, prachtige foto’s zijn het.

    Wat dat spel betrefd (foto van gisteren ), de naam ervan is “UR” en je kunt het wat vergelijken met ganzenbord maar dan zonder de valkuilen onderweg. Kan wel maar met twee gespeeld worden maar is wel leuk.

  5. prachtig die foto’s, wat een koekje al niet doet 😉

  6. Hoi C-Mieke, ik heb het niet zo op deze beestjes maar als ik de fotokes zie kan ik alleen maar knikken. Ikke ook koekje met een hete zwarte … tas koffie he :p zonnekesgroet.

  7. Wat een beest al niet moet doen om een koekje te krijgen… maar zonder gekheid, het zijn mooie foto’s.

  8. Ik heb ze wel gevangen en een tijdje geaaid enzo, hahaha toen was ik nog maar 9 hoor 😉 Prachtige aparte dieren zijn het!

    En ja groot zijn de foto’s mooi…

    En havenstad…. 😆 ik moest zo lachen, welke van de 300 in Nederland 😛 Lelystad, Kampen, Amsterdam, Rotterdam, Muiden, IJmuiden, al die havens in Friesland of Groningen, Den Helder, en ga zo nog maar even door 😛

    XXX

  9. persoonlijk ben ik er nooit zo voor om dat soort dingen te doen mieke, een kwaadwillende en het beestje si de dupe,
    maar de foto’s zijn prachtig,
    ik had er nu wel een verwacht met het diertje in de hand:-))))

  10. Wat heeft ie een mooi gestippelt jasje aan. Het is inderdaad een moderne hij eet junkfood!!!!! Maar je kreeg hem daarom wel prachtig ‘gevangen’.

  11. Wat een mazzel! Je hebt zo een aantal prachtige foto’s kunnen maken. De schittering van het water is ook erg mooi.

  12. Ah dàt is dus den truc…

    Koekjes geven … :-)))

    Stuk voor stuk héle mooie foto’s Callemie …!

    SMAKELIJK BEESTJE !

    Dà-aaaaaaaaaaaaag … 🙂

  13. een echt koekiemonster 🙂

  14. Dat is echt een lui koekiemonster zeg, als ie zelfs al liggend uit je hand eet! Schitterende serie en die blauwe lucht erachter … wow!

  15. Hij lijkt wel heel boos te kijken zeg!
    De 4e foto vind ik echt helemaal geweldig. 😀

  16. Aaaaaarffffff, het koekjesetende monster bestaat dus écht? Ik dacht dat ie alleen in Sesamstraat woonde, maar ben weeral eens mis! *wink, big smile*
    Wat een mooi serietje alweer, knap dat jij zo iets ongewoons wist vast te leggen!

  17. heel knappe foto’s ;

    maar vrijdag koekjesdag, nee…

  18. aha dat was je truukje ! Nee daar was ik niet opgekomen, lijkt ook wel n andere soort te zijn dan die ik gefotografeerd heb, deze lijkt groter en dikker – haha misschien door al jouw koekies !

  19. Te weinig koekjes ??
    Groetjes

  20. Dat zijn dus koekiesmonsters!
    Prachtig in beeld gebracht zus,
    vooral de tweede foto vind ik knap!
    Knuf
    Broertje

  21. Ha ha, een koekjesmonster op 4 poten 🙂

    @Je treft het steeds niet hè
    Rust geen zegen op !!
    Vandaag/vroeg in de avond was het goed te wandelen op het strand en dan drinken we altijd op de terugweg koffie in het Badhotel.
    Sorry, zit ik je na zo`n debacle nog lekker te maken ook.
    Fijn weekend

  22. Wat heeft het beestje lange tenen! Hij is toch niet snel op zijn tenen getrapt?! 🙂
    Leuke manier om te lokken en zo mooie foto’s te kunnen maken!

  23. echte zoetekauw, dus:))

  24. de 2 de steekt er voor mij uit knap

  25. Maar toch lelijk 🙂

Leave a comment