NET NIET

in de knoop

~ by callemie on 29 August 2010.

24 Responses to “NET NIET”

  1. da’s een krulleke van plezier!😀

    warme zondag, callemie!!

  2. Dat was zeker ne sterke beer die die staaf heeft omgeplooit🙂

  3. omgeplooid met een D !!!

  4. Zo’n knoop zou ik nog kunnen ontwarren, maar moeilijker mag het echt niet zijn.
    Maar mocht jij in de knoop liggen Mieke, zou ik alles doen om jou te helpen.
    Mag ik ze zeggen dat ik het een pracht van een foto vind!
    En nu ga ik op mijn geitenwollensokken (want ik heb het echt koud, mijn bedje opzoeken.

  5. Heb je dit willen recht trekken of plooien? Sinds wanneer ben je zo sterk?

  6. Gelukkig maar. Want in de knoop zitten, lijkt me niet fijn.
    Fijne zondag!

  7. Waar haal je het telkens weer vandaan om zo’n mooie invulling van de wekelijkse roest-uitdaging te vinden callemietje? Weerom een heerlijke foto!
    Geniet van je laatste vakantiezondag hé, en ik hoop dat je nu wel boordevol energie zit om straks weer de schoolbel aan te kunnen…

  8. als ik dit zie
    hoop ik dat het
    net niet
    gebeurd

  9. een krulletje aan je hart is dat vast mieke:-)

  10. ne serieuze knoop die al lang vastzit precies…

  11. Het is een prachtige foto. En behalve een roestige foto is het ook een rustige foto. Geheel in de zondags-stijl. Fijne dag!

  12. hallo Mieke,
    zo lang je niet in de knoop ligt met je
    eigen is er niets aan de hand meisje.
    Dikke knuffel,
    Patty

  13. het begin voor een mooi strikje rond de zondag

  14. Mooi Hobby Grts

  15. Daar zal men moeilijk een knoop in krijgen🙂 Speciale foto!
    Met veel plezier je blog bezocht, prachtige foto’s heb ik gezien. Hier kom ik zeker nog een kijkje nemen.
    groetjes en nog een fijne zondag
    Vanessa

  16. Goeie, mooi dof gebruik.
    Ik vind het fijn hoe je van zoiets banaals een mooie foto maakt.

    OT: ik rij bijna altijd op cruise control op de snelweg, maar ik dit geval zette ik het ding te laat af bij het benaderen van wegeniswerken. Er was ook geen verkeer gezien het tussen middernacht en 1 was.

  17. Mooi stukje betonijzer heb je daar vastgelegd. En met de juiste scherptediepte.

  18. OT: Oké, vanaf september, een strakker leefschema en een strakker lijf🙂
    Ik moet er spijtig genoeg héél veel kwijt …

  19. Zo’n knoopje is te ontwarren hè.

  20. Gelukkig maar.. Anders was je daar de hele zondag mee bezig!

  21. Ik hoop dat jij niet in de knoop ligt Mieke…niet altijd simpel om er uit te geraken…knuff

  22. hey,zo tof dat je nog eens reageerde,
    zolang de roest maar in een knoop ligt,en jij niet met jezelf is alles ok! 😉 grtjs…

  23. Was je ff zó kwaad? 😉

  24. Dat is zeker de grote boze knoop met je verhouding tot R. en het weer 🙂

Leave a Reply

 
