adembenemend

vertrekkende uit Porto Moniz trek je alweer de bergen ( tja bergen) in om over te steken via de levada grande naar Funchal

van azuurblauw naar bosgroen!

foto’s aanklikken

~ by callemie on 31 August 2010.

30 Responses to “adembenemend”

  1. enof dit adembenemend is!!

    ik zit hier te hyperventileren van kanniemeer! 😀

  2. ik hoop dat je eerste werkdag goed is meegevallen meisje, maar geef toe je hebt er toch langer dan ik kunnen van genieten hé🙂
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Pfff vrouwtje zit hier weg te dromen bij ‘t zien van je foto’s. In ‘t vervolg laten we haar hier enkel komen als we zin hebben om iets uit te spoken dan ziet ze het toch niet hahahahah

  4. Wat een prachtig uitzicht zeg

  5. Goh, mijn lieve callemie, dat is nog eens iets anders dan wat nu en hier bij ons te zien is! Heerlijk om hier bij weg te dromen, die mooie blauwe lucht, dat pràchtige uitzicht, de warmte ook… Dankjewel!
    PS: is je voorproefje op school meegevallen gisteren?

  6. Dat is zeker een adembenemend uitzicht zo hoog boven de wolken! Vind vooral die tweede erg mooi, waar geen storende stroomleidingen op staan.

  7. ow wouw wat een uitzicht. Ik voel me vrij bij jouw foto’s

  8. Wat een genot. Inderdaad adembenemend.

  9. Wat een super foto’s Mieke. Wat moet het daar inderdaad adembenemend zijn. Bij deze foto’s hou ik mijn adem in en beginnen mijn oren te suizen.
    Fly, fly away!!

  10. da’s echt prachtig mooi mieke,

    kun je urennaar kijken🙂

  11. en C-Mie schilderde de prachtigste momenten zodat wij kunnen meegenieten. zonnekesgroet

  12. Dat vind je hier niet, prachtig dat uitzicht. Een beetje mystiek.

  13. En vooral, als je de foto’s aanklikt NOG EEN KEER KLIKKEN des te groter is de WAUW facotr :-))

    XXX

  14. ik heb hier “ademloos” meegekeken…

    prachtige zichten !!!

  15. Wooooooooooooow zeg …

    Adembenemend kalmerend vind ik … Geniet steeds van zulke foto’s …
    Laat ze maar komen Callemie …🙂

  16. waaaw, daar zeg je wat, heel adembenemend indrukwekkend

  17. Ik snak naar adem.🙂 Dit is genieten!

  18. ja, prachtig, dat is pas genieten!

  19. Adembenemend, met zuivere lucht en een beetje omega 3, kan nooit geen kwaad😉

  20. Kom nog een keertje nagenieten van al dat moois …🙂

    en ja Callemie,

    voor jou gaat het weer beginnen hé . *ZUCHT * Wat gaat het toch vlug !

    Reactie op reactie:

    * Klaverke brengt voor morgen …een paar goedzittende sloefkes voor callemieke *

    PS: Heb er voor alle zekerheid ter hoogte van de dikke teen,

    al wat weggeknipt , geeft niks hé . is voor je eigen gemak …🙂 !

    Dà-aaaaaaaaaaaaaag …🙂

  21. Wat een kleuren je gelooft bijna je ogen niet .. genieten hoor.

  22. Slaap lekker en droom zachtjes na …

    over zulke fantastische vakantie pracht !

    Slaap ze ! ! !

    OT

    :-))))))))))))))))))))))

    Héél graag gedaan Callemieke …

    en courage hé …😉 ! ! !

    Met niet te veel

    * bleit bleit *

    S M I L E

  23. Inderdaad adembenemend! Wat een uitzicht. Echt heel gaaf.

  24. Ja dit is adembenemend…fijne woensdag

  25. Tu as, semble-t-il, passé des vacances dans des lieux avec des vues superbes !

  26. Hoi Mieke,
    voor ik straks de kleintjes mee naar school ga doen kom ik je een fijne dag wensen. Voor ons Laurake zal het spannend zijn want zij zet haar eerste stapjes in deze voor haar nog vreemde wereld. Ons Celientje die is heel blij dat ze haar vriendinnetjes gaat weerzien.
    Dikke knuffels,
    Patty

  27. machtig mooi om te zien hoe dit dorpje
    overtrokken wordt door die laaghangende wolken
    en dat heb je knap weten te vangen!
    Knuf
    Broertje

  28. Aha ook nog steeds bezig met de Madeira-foto’s (ik ook hoor maar loopt stilaan op zn eind) Mooi he ! Aan je foto’s te zien ben jij ook bezweken voor dit wondermooie eiland ! Groetje, AmaZony

  29. INDERDAAD !!!

  30. Moeder natuur op haar best.

Leave a Reply

 
