blogpauze

~ by callemie on 4 September 2010.

59 Responses to “blogpauze”

  1. echte liefde gaat NOOIT over, callemie en weggooien doe je dat al helemaal niet!

    zelfs de dood kan daar geen einde aan maken!!

    ‘blogpauze’, lees ik?

    tot gauw dan maar, eh?

    fijn weekend,

  2. Lieve callemie, ik hoop dat je blogpauze je goed zal doen, en je toch niet met heel veel verdriet in je hartje het weekend tegemoet gaat. Want ik wil zo graag dat jij gelukkig bent, JIJ verdient dat!

  3. hoi Mieke,
    geniet van je blogpauze meisje maar niet vergeten terug te komen hé.
    Dikke knuffel en een fijn weekend,
    Patty

  4. neem je tijd….

  5. Un petit bonjour … rempli d’importance, donc…. en passant

  6. neem je tijd mieke,

    een pauze is niet gek,
    dat kan elk mens weleens gebruiken

  7. Lieve Mieke,

    neem alle tijd die je nodig hebt…en gun jezelf wat rust.
    Zal je zeker goed doen.
    Dikke knuffel en veel liefs

  8. Er zijn belangrijkere dingen dan bloggen. Doe rustig aan en tot ziens!

  9. Rust maar goed uit tijdens je blogpauze enne vergeet ondertussen geen moooie foto’s te maken zodat we binnekort serieus kunnen genieten hé !

  10. Had ik je net gevonden… Zonder gekheid, je moet doen wat nodig is, en een beetje rust brengen kan nooit kwaad. Succes Meis.

  11. Slaapwel !!

  12. Even verloren lopen
    of verdwalen
    is nog geen einde!
    Rust geeft andere perspectieven
    over het leven!
    Rust goed uit zus!
    Knuf
    Broertje

  13. doe maar rustig mieke
    laat wat dan ook maar even bezinken
    en geef jezelf tijd om te verwerken
    knuffel

  14. Kijken, rondkijken en je verbazen en veel foto’s.

  15. Vorig jaar heb ik ook drie maanden pauze genomen.
    Neem je tijd, straks bekijk je de dingen anders.
    Weet dat je een goed en fijn mens bent die nu een beetje verloren loopt. Je vindt je weg wel terug. Neem daar ook alle tijd en rust.
    We komen wel eens piepen of het hier beweegt of niet.

  16. Een pauze kan soms helemaal goed zijn.🙂
    Geniet lekker van de tijd die je niet hoeft te bloggen.
    Snap ‘t wel hoor, zo met het nieuwe schoolseizoen.

  17. geen woorden
    maar
    een knuffel

  18. Daarom laat ik de mensen die ik lief heb elke dag wel even weten of voelen hoeveel ik hen lief heb, you will never know!

    XXX

  19. mijmer niet teveel maar geniet van je rust

  20. Als ik je goed begrijp, heb je de pauze heel hard nodig om in het reine te komen. Ik leef met je mee en wens je veel wijsheid en sterkte toe.
    Liefs xxxxx

  21. Kiekeboe Mieke,
    ik kom je een fijne zondag wensen met een dikke knuffel
    Veel liefs,
    Patty

  22. Geniet maar van je blogpauze en ik hoop dat alles in orde met je is…fijne zondag

  23. Als ik de tekst lees … ik besluit … denk aan de mooie momenten, sluit ze in je hart en kijk er op terug in een hoekje apart. Laat los wat ongebonden is en hou vast wat in je hart rust. Niettegenstaande ik het gevoel herken, ook de wijsheid niet in pacht heb en zeker niet kan zeggen wat je moet doen wens ik je sterkte en hoop op beter. Dag C-Mieke , je weet me zijn he.

  24. Af en toe eens een pauze inlassen is een zeer goed idee.

  25. Hallo Mieke,
    hopelijk heb je gisteren van het mooie weer kunnen genieten.
    Dikke knuffel,
    Patty

  26. Als je voelt dat je dit nodig hebt moet je dat zeker doen. Rust goed uit en hopelijk ben je hier vlug weer terug.
    grtjs

  27. Af en toe is het goed om even pas op de plaats te maken. Ik wens je een fijne blogpauze toe en hopelijk moeten we je niet al te lang missen! xxx

  28. * Knuf *

    Tot dan callemieke …

  29. Ik word een beetje stil en vind geen juiste woorden …

    Dikke knuffel Callemieke xXx

  30. spring hier gewoon even binnen om je
    een dikke knuffel te geven.
    Veel liefs,
    Patty

  31. Ik lees hier al die goede raad:
    pik er eentje uit, luister ernaar en ga ervoor.
    Je kàn het meiske. Komaan!
    zonnekesgroet ☼

  32. Als je na de pauze maar weer doorgaat bloggen!

    Liefs

  33. De spreuk is trouwens erg mooi.

  34. Alles op z’n tijd dus ook pauzeren hoort daarbij, hopelijk gauw weer tot blogs

  35. Hallo Mieke,
    het is weer woensdag en vanmiddag ga ik van de kleintjes genieten.
    Dikke knuffel,
    Patty

  36. ((( C-Mie ))) ☼

  37. Wat een mooie, late en zonnige logpauze las je in !

  38. Ik kom even piepen, maar neem je tijd Mieke!
    Liefs

  39. geniet er maar van.
    Ik ben jusit terug van eventjs weg

  40. Hoi Mieke,
    ik kom je trouw een ochtendknuffeltje brengen.
    Veel liefs,
    Patty

  41. Ben ik terug van mijn zomerreces begin jij aan een blogpauze, hahaha!
    Veel plezier!
    groetjes,
    Elmar

  42. Hallo meisje,
    nog één dagje werken en dat kunnen we weer
    van het weekend genieten.
    Dikke ochtendknuffel,
    Patty

  43. Heykes Mieke,

    ik kom je alvast een heel fijn weekend wensen!
    Liefs

  44. komaan C-Mie kom uit de donker,
    er is altijd ergens een lichtje dat brandt.
    zonnekesgroet en een hug ☼

  45. Heb je al besteld?

  46. dag lieve meid,
    met zijn allen komen wij je een
    fijn weekend wensen.
    Veel liefs,
    Patty en Co

  47. Zit je in’t westen of in’t oosten van het eiland?

  48. Princess ?
    Dan zit je dicht tegen de vulkanen.

  49. Ik wens je een fijne zondag ondanks de regen

  50. Hallo Mieke,
    hopelijk heb je gisteren van het zonnetje kunnen genieten, want vandaag is het weer een heel stuk minder.
    Dikke knuffel,
    Patty

  51. vlug een knuffel voor we aan de nieuwe werkweek beginnen.
    Veel liefs,
    Patty

  52. Nog een lieve groet bij het begin van de nieuwe werkweek!
    Liefs

  53. Dan zien we mekaar misschien?

  54. Hallo Mieke,
    hier ben ik met mijn dagelijks knuffeltje, hopelijk maak je er een fijne dag van.
    Veel liefs,
    Patty

  55. reacties blijven komen
    neem je tijd
    zoveel je wilt
    en kunt
    en nodig hebt…

  56. Ik wens jullie een hartstikke leuk vewblijf daar😉

  57. droevig zo, maar niet aan te doen.
    Kom gewoon wat huggen sie en kus! ☼

  58. dag lieve meid, een dikke knuffel kom ik je op deze woensdag brengen, alweer in de helft van de maand, de tijd vliegt toch hoor.
    Veel liefs,
    Patty

  59. tijdens je pauze nog even een knuffel

Leave a Reply

 
