Buddha

~ by callemie on 15 September 2010.

17 Responses to “Buddha”

  1. Dag Mieke,

    wat leuk dat je hier toch iets post.
    Ik denk veel aan jou en hoop dat alles goed gaat!
    Nog een fijne avond gewenst!
    Liefs

  2. Een mooie spreuk. Groet, Fokkio
    (de zon is hier al een tijdje weer hidden helaas, ik hoop dat hij er binnenkort weer is)

  3. Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
    Buddha

    buddhism is my life

  4. gelijk heeft hij,

    welkom terug mieke,
    ben je uitgerust??

  5. en onze vriendschap….
    liefs…

  6. Ha Vrouwtje Appel,

    Alles goed met jou???

    We hebben nog een weekje Madeira geboekt!!

    Groetjes Thea

  7. wijs gezegde meisje en ik ben heel blij
    dat je opnieuw iets geplaatst hebt.
    Dikke knuffel,
    Patty

  8. Een wijs man, jammer dat zijn navolgelingen er zo’n puinhoop van maken. Fijn om weer iets van je te horen Callemieke!

  9. boedha zei heel wijze dingen

    OT weet je al wat het vreemde ding was die we zagen op zee?

  10. mooi:))

  11. Fijn dat je er weer bent en Buddha had gelijk… alleen is het soms zo lastig dat sommigen dat niet doorhebben,
    groetjes Ada

  12. mooi gezegde, waarbij ik niet zo direct aan Buddha dacht…

    leuk dat je terug bent!

  13. Mooie woorden met een lief bloemetje.
    Wat fijn dat je terug bent!
    Grtjs

  14. Hallo Callemie,
    Bedankt om eens mijn nieuwle blog een bezoekje te brengen, het is wel vervelend dat ik mijn andere blog zo bent kwijtgespeeld. Maar ik had toch een goede reden om met een schone lei te herbeginnen, met onze trouwverjaardag we hebben deze middag eens lekker gaan eten. En het voornaamste we hebben aan geen ziek te gedacht of er een woord over gesproken,we hebben eens alles uit ons hoofd gezet.
    Groetjes

  15. Een wijs gezegde en een wijze man die Boeddha.
    En een mooi sierlijk plaatje
    Was je in verwegistan ?

  16. Een wijs man die Boeddha!
    Mooi ingekaderd met die bloempjes!
    Knuf
    Broertje!

  17. Oh wat knap, ik sta helemaal in bewondering.

Leave a Reply

 
