Ribeiro Frio

Is een gehucht dat  gekend is omwille van zijn forellenkwekerij (45.000 stuks).

(45.000 stuks). Nog geen 50 jaar geleden werden regenboog- en beekforellen uitgezet door de Portugezen.

~ by callemie on 20 September 2010.

23 Responses to “Ribeiro Frio”

  1. Wat ziet het daar ontzettend mooi uit…prachtige streek en een forel goed klaar gemaakt daar lust ik wel wat van!
    Fijne maandag gewenst Callemieke!

    Liefs

  2. arm visje…..

  3. mmmm, forellen bakken, maar eigenlijk spijtig dat alles tegenwoordig zo gekweekt wordt.

  4. Hé, ik dacht hier vandaag een verslagje van de druivenfeesten te zien, maar hihi, die foto’s heb je waarschijnlijk nog niet verwerkt lieve callemie. Toch hoop ik dat je het feesten zelf goed verwerkte, en je vandaag monter aan een nieuwe week mag beginnen!
    Overigens, ook deze opnames mogen er beslist weer zijn!

  5. ze zien er erg mooi uit, die visjes,
    lekker met wat kruiden in een folie uit de over..
    mmmmm

  6. Het ziet er daar prachtig uit. Op de foto ziet de forel er mooi uit, op m’n bord lekker.

  7. Visje vang … mij in fraaie beelden.
    Dag C-Mie en een zonnekesgroet

  8. Hele mooie foto’s, vooral van die forel …🙂

    Ot:Cadzand ?

    Dat geeft een mega-knap- beeld .. Geniet ervan Callemieke …🙂 !

  9. Het lijkt me een mooie plek om te wonen.

  10. Ja vis,(wij) Portugezen zijn er meester(essen))s in dat heel aantrekkelijk uiteindelijk op Uw bord te laten ploffen🙂

  11. Ohhh dat werd en geroesterd. Lijkt me heerlijk een vervlijf in dat huisjes trouwnens ook :))

  12. Prachtige foto’s, wat is het daar mooi!
    Nog een fijne maandag, grtjs

  13. zo wat alles wordt gekweekt en dat heeft zo zijn gevolgen…

  14. Zonde dat men ze eet !Groetjes

  15. Callemie goede middag,

    dat begint al en het zijn zulke beestjes die ze in de forellenvijvers gooien om te vissen . De wilde soort smaakt veel lekkerder en is een echte vechter wanneer hij aan de haak hangt !
    Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeii:-))pepino

  16. mmmm, een forel
    mooie streek waar dat huis staat
    en dan een lekkere forel oppeuzelen

  17. Als ik maar eens wist wat ze te eten krijgen ????

  18. Ik ben geen forel fan (andere vissen wel hoor), maar de foto’s zijn wel heel goed🙂
    Ik wens je een hele fijne dag Pascale🙂

  19. Dat is een van de weinige vissen die ik niet eet… Ik vind het maar wazige beesten.

  20. Hoi Mieke,
    de meeting zaterdag was super, we lagen om 3h30 in ons bedje in het hotel. Gisterenmorgen zijn we terug naar huis gekomen, maar ik had geen zin om eten te maken en dus zijn we gaan eten en daarna heb ik lui in de zetel gelegen. Maar nu ben ik er weer om je een dikke knuffel te geven.
    Veel liefs,
    Patty

  21. Forellen: lekker!

  22. en meteen komen in mijn gedachten diverse manieren om forel te bereiden:))

  23. He ja die kwekerij hebben wij ook bezocht ! Was wel de moeite om zien te , al die forellen van klein tot groot. Je hebt t knap in beeld gebracht, heb er zelf eigenlijk alleen maar n ‘abstracte’ foto aan over gehouden en die heb ik zelfs nog niet geplaatst. Des te leuker om het hier terug te zien. Knap !
    Groetje,
    AmaZony

Leave a Reply

 
