balcoes

Iets verder bergafwaarts van die forellenkwekerij loopt het wandelpad langs een levada naar Balcoes.

 Na een twintigtal min  stappen

 bereik je het einde van het wandelpad, waar je als het ware op een balkon terechtkomt dat neerkijkt op de bergen en valleien.


Het zicht is hier gewoon spectaculair en het wordt moeilijk om een kreet van verbazing te onderdrukken bij het zien van zoveel natuurschoon !


foto’s aanklikbaar

~ by callemie on 21 September 2010.

22 Responses to “balcoes”

  1. Wauw, als ik dit zie word ik echt wel heel stil…en dat kan alleen met die mooie natuurfoto’s.
    Prachtig!

    Liefs

  2. wondermooie foto’s Mieke, ik zou zo aan een ochtendwandeling kunnen beginnen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Wat voel je je nietig als je van zo’n uitzicht staat te genieten! Een prachtige plek Callemieke, eentje waar je alles weer in verhoudingen ziet.

  4. Blogpauze is weer voorbij zie ik,
    mijn ochtendwandeling heb ik al achter de rug
    maar was zeker niet zo mooi als op de foto’s

  5. amai, hoe mooi is het daar, heel anders dan hier, een mens zou veel (reis)geld moeten hebben…

  6. amai cmieke, da’s echt prachtig…. ne mens wordt er idd stil van…

  7. hoi C-Mie; ik zie een pelgrim op de wegwijzer, dat is al een teken.
    Maar de uitzichten zijn zo prachtig dat ik zit te gapen ☺
    Zonnekesgroet ☼

  8. Een prachtig gebied voor stevige wandelingen (met camera).

  9. Wat kun je je soms klein voelen bij dit natuurgeweld niet….. indrukwekkend.

  10. Deze reeks vind ik persoonlijk zéér knap callemieke … zoveel mooie natuur … hééérlijk moet dat geweest zijn om daar rond te dwalen … Volgende keer ga ik mee hé … goed ?
    🙂🙂🙂🙂🙂
    Tot dan …😉 !

  11. en heb jij dat pad helemaal gelopen, dan wordt het tijd dat we morgen een forelleke in de pan zien liggen mieke:-)

  12. Een hele mooie wandeling, het is echt een leuk natuurgebied !
    Ik wens je een hele fijne dag Pascale🙂

  13. Daar zou ik mijn ogen ook uitkijken.
    Knap in beeld gebracht!

  14. Wow!

  15. revenue!!!!

  16. wow wat moet dat prachtig zijn in het echt

  17. Callemie goede middag,

    om daar aan een forelleke te geraken moet ge wel veel voor over hebben ! En zeker geen hoogtevrees…brrrrr
    Doeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii :-))pepino

  18. Het is onmogelijk
    om ons het prachtige weidse panorama
    en die diepte te laten zien,
    dit is een splintertje
    van het grote geheel!!

  19. Magisch Macronesië.

  20. Dat is echt natuurschoon. Ziet er ook goed onderhouden uit.

  21. Een vis met een hondenkop😉
    Mooie reeks foto’s.

  22. Knappe beelden , laten echt zien en voelen hoe t daar werkelijk is. Groetje, AmaZony

Leave a Reply

 
