bloemekes van het eiland ( 1 )

 en als jullie de naam weten feel free!

~ by callemie on 23 September 2010.

26 Responses to “bloemekes van het eiland ( 1 )”

  1. Prachtig deze bloem! Zo ééntje mag je me alle dagen aanreiken.

  2. Hoi Mieke,
    de naam ken ik jammer genoeg niet maar ik vind ze wel heel mooi.
    Gisteren hebben wij veel plezier gehad met de kindjes op de kermis en ook zij hebben er van genoten.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Pracht van een bloem Callemieke maar de naam weet ik ook niet.
    Liefs

  4. De naam weet ik niet maar weet wel dat ze prachtig zijn

  5. de lampepoetser heet dat in de volksmond geloof ik hé,
    erg mooi mieke

  6. Die brushes zijn prachtig🙂

  7. wow zo’n mooie bloem, ze heeft wel precies het blad van een vetplantje
    hihi een lampepoetser zegt Roosje, zou wel eens kunnen

  8. Fluffies! Dat zijn het. Rode fluffies!😀 hahahahaha😀

  9. heel mooi!

  10. Een speciale bloem, heel mooi!
    grtjs

  11. Ik heb geen flauw idee hoe ze heet, maar ze ziet er wel spectaculair uit … net vuurwerk!

  12. Waauw wat heb jij een prachtig bloemetje
    knap weten te spotten zus!
    Doet me ook aan een vetplantje denken
    of familie van de rode Rhododendron.
    Knuf
    Broertje

  13. C-Mie zijde mij vergeten? ik krijg geen antwoord
    moet het dan maar ff stellen met dees schoon bloemekes.
    zonnekesgroet ☼

  14. Een schattig bloemetje. Ergens zal het vast familie zijn van de rode lampenpoetser.

  15. Deze foto’s zijn prachtig. En het zijn mooie bloemekes.

  16. Bloemke zonder naam
    HEEL mooi !!! Apart.

  17. Callemie goede middag,

    deze prachtige bloemen zijn echt uw spiegelbeeld ! Doeeeeeeeeeeeeeeeii :-))pepino

  18. wat een prachtige bloem, ik heb ze nog nooit gezien.

  19. Heel speciale bloemen… ze zijn echt mooi ! Prettige dag Pascale🙂

  20. Deze bloemekes mogen er best wel wezen…

  21. Wonderschoon die pracht.

  22. Prachtig dat rood met die gele puntjes. Het doet me denken aan de Nieuw Zeelandse Pohutukawa, maar dat is een boom en als die bloeit is de kerst op komst daar dan hé.
    Dus ik kan je ook niet verder helpen. groetjes Ada

  23. Exotisch!

  24. Een bloem van een bloem …🙂 !

    een specialleke ook hé , maar een héél schoneke

    Dà-aaaaaaaaaaag … :-)!

  25. Mooi!! naam is me ontsnapt🙂

Leave a Reply

 
