bloemekes van het eiland ( 2 )

En deze hieronder is bekender maar help me want ik namen van bloemen  wij zijn niet één!

~ by callemie on 24 September 2010.

20 Responses to “bloemekes van het eiland ( 2 )”

  1. ook hier kan ik je met de naam niet helpen Mieke, ik zie doodgraag bloemen maar ben ook niet sterk in hun naam.
    Dikke knuffel,
    Patty

  2. Ik kan er geen genoeg van krijgen Callemieke!
    Zo mooi…die kleuren en dan ook nog eens prachtig in beeld gebracht!
    Super!

    Liefs en knuffels

  3. Namen van bloemen, daar pas ik ook voor hoor.
    Zal gewoon de foto’s bewonderen dat zegt me meer

  4. Ik keek en zag dat het goed oogt
    maar helaas kan ik hem geen naam geven.
    Zonnekesgroeten wél😉

  5. Jouw bloemekes van het eiland mogen er zijn callemietjelief! Heerlijk in knappe foto’s gegoten, dit is genieten!
    Ben er dus terug, het waarom van mijn korte blostop lees je wel bij mij.
    Maar maak er ondertussen een schitterende laatste werkdag van en straks een mooi weekend hé!

  6. nee mieke,
    namen van buitenlandse planten……
    dat had je daar even moeten vragen:-)

  7. Ik weet de naam niet, dat is ook niet het belangrijkste. Ze zijn mooi. Fijn weekend!

  8. Die tweede is een vlijtig liesje,
    daar twijfel ik niet aan.
    Dit moet mooi geweest zijn
    om die in het wild tegen te komen!
    Maar mijn ogen zijn meer gericht op die eerste foto!
    Prachtig gewoon!
    Knuf
    Broertje

  9. Meestal kan ik wel namen vinden, maar de tijd ontbreekt me momenteel om ze op te zoeken. Ik weet wel dat ze heel mooi zijn.

  10. Prachtige kleuren… heel mooi vastgelegd ! Ik wens je alvast een heel fijn weekend Pascale🙂

  11. Heel mooi, vooral de bovenste. Met de namen, helaas…

  12. Callemie goede middag,

    volgens Pepinette die toch wat van bloemekens kent, is dat een witte orchidée ! Doeeeeeeeeeeeeeeeii :-)pepino
    p.s. trouwens haar lievelingsbloem .

  13. ja wat peino zegt, mj lijkt het ook een orchidee, of toch van die familie
    mooie eerste foto!

  14. Prachtige details.

  15. Bloemen zonder naam zijn ook mooi
    later….
    later als ik groot ben
    en tijd heb
    zoek ik alles voor je op!!!

  16. bjoetifoel

    met en zonder naam !

  17. Eentje heeft een gat in haar kous😉

  18. Heel mooie foto’s, prachtig die detailfoto van de stamper.
    grtjs

  19. Wat maakt de naam uit, gewoon genieten van al die bloemenpracht en van jouw foto’s daarvan. groetjes Ada

  20. what is a name, heeft shakespeare ooit gezegd.
    de bloemen zijn zo mooi:))

Leave a Reply

 
