GESCHEURD

~ by callemie on 26 September 2010.

25 Responses to “GESCHEURD”

  1. het is gescheurd, maar het ziet er gelukkig nog niet gevaarlijk uit😉

  2. Déchiré, oui … mais la photo reste mystérieuse et c’est très bien ainsi … on peut commencer à rêver …

  3. het is inderdaad gescheurd maar vraag mij niet wat er afgebeeld staat op deze foto want ik weet het echt niet.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. het is gescheurd! lol:)

  5. Kapot is het in ieder geval… Wat het is, geen idee.

  6. Wat het ook moge zijn …
    En of dat dat gescheurd is !

    Liefs teruuuuuuuuug …🙂

    PS: je mist ‘m nog steeds hé meid, dat kan ook niet anders…

    ((( knuf !)))

  7. Heeeeeeeeeeeeeel ERG !!Groetjes

  8. Het is niet duidelijk wat het is, maar dat maakt het juist zo speciaal!
    Fijne zondag, grtjs

  9. Zit me suf te kijken naar de foto,
    Maar hij steekt goed in elkaar!
    Roest heerlijk uit zus!
    Knuf
    Broertje

  10. Zeker weten gescheurd. Maar ik heb mijn buik vol van scheurtjes. De laptop van Jan blijft scheuren😦 en ze willen hem niet meer repareren. Hopelijk kan er nog iets aan deze scheur worden gedaan.
    Fijne zondag!

  11. Knap zeg, deze welhaast ‘minimalistische’ foto! Mooie cadrage ook callemietje!
    Lief van jou, die mooie reactie, en maak er een fijne, hopelijk niet àl te natte, zondag van hé!

  12. whoops…

    toen ik de titel ;las dacht ik die is over een prikkeldraadje geklommen met alle gevolgen van dien, maar ehhhh
    ik kijk en kijk en zie niet wat dit is..

  13. Gescheurd…maar wat? Ik heb de foto groot bekeken, mijn gezicht in alle hoeken en kanten gewrongen maar ik kom er maar niet uit!
    Help jij ons nog een handje?
    Fijne zondag Mieke

    Liefs

  14. een beetje uitleg zou helpen…

  15. Reactie op reactie…

    Callemieke, ik weet zeker dat ze op haar nieuwe plekje op je wachten zal. Ze wil je alvast laten weten,
    “Ce n’est pas moi qui pars. C’est vous qui n’êtes pas encore arrivés …”
    ( Het is niet ik die vertrekt. Het is u die nog niet aangekomen bent … )
    Maar neem je tijd daarvoor …

    ((( K N U F ) ) )

    Van ons hé …

  16. Gescheurd…maar een mooie foto. Een leuke abstract.

  17. En zij (of hij) steekt nog haar (of zijn) tong uit ook !
    @ het zal in alle geval niet vriezen😉

  18. Van alles bij te bedenken

  19. Ik laat mijn fantasie de vrije loop … maar weet echt niet wat dit precies is. En dat maakt het zo mysterieus🙂

  20. mysterieuze foto!

  21. Gescheurd, kapot dat is zeker maar je zal het niet over het hoofd zien het knalt van het scherm,
    groetjes Ada

  22. heel speciaal, vind ik wel iets hebben

  23. heftig rood:))

  24. oei, toch niet te pijnlijk, hoop ik?

Leave a Reply

 
