een spatje?

regen

nee  liever een spatje zeewater als je het mij vraagt!

en gisteren????

was een vleugel van een neergestort vliegtuig , goed hé🙂

~ by callemie on 27 September 2010.

33 Responses to “een spatje?”

  1. Zeer kunstzinnig!!!

  2. zeer knap die foto’s Mieke, nen dikke proficiat
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Hoop dat je camera waterproof is, maar wat een geweldige foto’s, vooral die eerste is erg mooi met de rotsen en de weerspiegeling in het plasje water.

  4. spatje, ik denk dat je daarvan niet zo nat wordt als van dit :o)

  5. Spitter spetter spatter, kan het nog natter? *wink, big smile*
    Knappe foto’s alweer callemietje! En bedankt voor het woordje uitleg op het log van gisteren, ik had dààr nooit aan kunnen denken!
    Courage bij het begin van alweer een nieuwe werkweek. Maar hé, jij hebt je kindjes lief en zij jou… toch? Dat maakt het allemaal een stuk leuker en gemakkelijker!

  6. Uitspatting! En dat met de muziek van Jim Morrison.

  7. Noem je dit nog een spatje ??? maar wel mooi vastgelegd

  8. Hoi hoi,

    EEn spatje?? Zeg maar een flinke plens !!

    En jij……..klets kliedernat??

    Werk ze!

    Groetekes!

  9. hihi daar heb jij verdikkies veel mazzel gehad hé mieke, voor hetzelfde geld was de bui over je heen gegaan🙂

  10. Heerlijk die ruige zee!

    Liefs

  11. Vele spatjes maken één grote!!! En daar kun je eindeloos naar kijken.
    OT Toch niet een vliegtuig waar jij in zat.

  12. HEERLIJK°_°

  13. Ik spatter met de spetters mee🙂

  14. Wat een prachtige foto’s Mieke…maar als dit een spatje is, ben ik een kaboutertje!

    Liefs

  15. wat een kracht gaat hier van uit C-Mie. Mooi
    zonnekesgroet ☼

  16. Ik heb ook veel liever zeewater. Vooral die tweede foto is helemaal top! Een fijne dag.

  17. Ja lap nu ben ik helemaal nat🙂
    Met water spelen op de foto kan zo heerlijk zijn hé,
    vooral als dit voor jou zeewater is!
    Knap zus!
    Knuf
    Broere

  18. een spatje… het lijkt water een waterhoos. Is je camera niet nat geworden… Heel knap gedaan.

  19. Mooi spatje !!!

  20. Callemie goede middag,

    doeme…vergeten mijnen oliejekker aan te doen en mijne zuidwester op te zetten ! Doeeeeeeeeeeeeiii :-))pepino

  21. een spetterende foto!!!!

  22. wauw en de camera wel droog gehouden!
    prachtige foto’s, het water loopt langs m’n scherm

    Bram

  23. Wat een prachtig spatje Callemieke!🙂
    groetjes,
    Elmar

  24. spetterende foto moet ik zeggen
    hoop dat dit veilig genoeg was .

  25. Wat een mooi gespetter …🙂 !
    en met dat van gisteren,
    had je me liggen …🙂🙂🙂
    Had dat nooit niet kunnen raden !

    Dàg Callemieke !

  26. Wow ! Indrukwekkend !!! Prachtig vastgelegd… Prettige dag Pascale🙂

  27. Mij iets teveel spatjes… Die vleugel had ik nooit geraden.

  28. Ik hoop dat het warm was bij al dat opschetterend water, anders zal het maar frisjes zijn.

  29. Je lukt er altijd in om prachtige foto’s te brengen…groetjes

  30. Lap, nu kan ik me gaan afdrogen🙂
    Knappe spetters !

  31. Dat was daar inderdaad ‘n natte (leuke) bedoening, nog nooit eerder zo’n hoog ‘spatje’gezien !
    Groetje,

  32. Ton appareil photo a résisté ? Tu as du être mouillé, non ?

  33. een grote plens
    kan heel verfrissend zijn in het juiste seizoen🙂

Leave a Reply

 
