YELLOW AND BROWN

 

WELKE KLEUR OOK

 ZE ZIJN SCHATTIG!

~ by callemie on 28 September 2010.

29 Responses to “YELLOW AND BROWN”

  1. Hallo Mieke,
    dit zijn echt wel schattige foto’s, ik zou ze zo kunnen strelen.
    Dikke knuffels,
    Patty

  2. Mooi zijn ze zeker he, en hiermee bedoel ik niet alleen de diertjes hoor

  3. oh hoe lief :o)

  4. Wat prachtig…mooie kleuren, schattige diertjes en toffe foto’s.
    Moet er nog meer zijn?
    Ik geniet!

    Liefs

  5. der is ook eennliedje,
    golden brown, dat zou hier nu mooi bij passen:-)
    mooie dag wens ik jou mieke.

  6. inderdaad, maar ik kies toch voor wit

  7. Het zijn inderdaad schatjes, en jouw mooie foto’s zijn dat ook callemietje!
    Vandaag nog even aan het werk dus, maar morgen op de banken? De schoolbanken of andere banken? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar hihi.
    Maak er een fijne dag van lieve meid!

  8. Kleur doet er niet toe dit kleine spul is zo schattig met die piepkleine vleugeltjes en kijken nog zo onbevreesd de wereld in…

  9. Ooooooooh en OF dat die schattig zijn …🙂 !

    Knap in beeld gebracht callemieke … !

    Heel graag gezien Tot later …🙂🙂🙂

  10. zo mooi!

  11. heel lieve pluizebollekes C-Mie … dikke knuf en een zonnekesgroet ☼

  12. Mooie foto’s van mooie eendjes Callemie. Het is mooi spul. Fijne dag.

  13. Alles wat klein is, is (meestal) mooi. Maar zulke donsjes zeker. Of ze nu geel, bruin of wat voor kleur dan ook zijn.

  14. De gelen vallen wat meer op, niet zo handig als je niet opgegeten wilt worden😉 maar wat zijn ze snoezig en al zo druk bezig om zich op te poetsen!

  15. ach wat een lieverds zijn het Ik ben helemaal verliefd van dat eendendons

  16. Callemie goede middag,

    schattig zien ze er inderdaad uit ! Wel oppassen, ze kunnen venijnig bijten ! Doeeeeeeeeeeeeeeeeii :-))pepino

  17. Allemaal Donald Duck’s😉

  18. Deze hebben een hoge aaibaarheids waarde!:-)
    Ze zijn precies zich aan het wassen om op de foto te staan!
    Knuf
    Broere

  19. van geel naar bruin…

    maar schattig blijven ze !

  20. Aaibaarheidsfactor 100 !

  21. schone blommetjes,
    lieve beestjes,
    knappe portretjes,
    lieve grtjs….

  22. Ohhh die schattige babies :))) Waar is Mama ? Niet te ver hoop ik😉
    Ik wens je nog een hele fijne avond Pascale.

    ps : Af en toe kan ik niet op je blog (deze blog bedoel ik), heel raar… maar ja, nu lukte het wek😉

  23. Ze zien er inderdaad heel schattig uit. Nu nog een stel witte…

  24. Inderdaad, vertederend.

  25. wat een schzattige pluizebolletjes en jij hebt ze zo mooi in beeld gebracht.

  26. amai, een hoog knuffelgehalte

  27. Wat een klein lieve schatjes. Zoooo mooi!
    grtjs

  28. Prachtige jonge dieren, altijd genieten

Leave a Reply

 
