luchthaven Madeira

De enige luchthaven van Madeira is de internationale luchthaven in Santa Cruz , op slechts enkele kilometers van Funchal.

In 2000 werd de landingsbaan verlengd tot 2781m met een constructie die tot in zee loopt. Hierdoor zijn nu ook vluchten op Madeira mogelijk met grotere vliegtuigen

~ by callemie on 29 September 2010.

22 Responses to “luchthaven Madeira”

  1. Lijkt me een rare gewaarwording om op zee te landen.
    Mooi deze foto’s met al die palen in rijtjes!🙂

  2. ja, dat lijkt me ook wel mooi om te zien

  3. heel mooi en hopelijk staken ze daar niet zoals bij ons op Zaventem🙂
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Een glaasje madeira my dear? *wink, big smile*
    Néé een mooie vlieghaven in Madeira, en dan nog zo knap vastgelegd ook!
    Lieve callemie, ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebben mag op de banken (wat je er ook mee bedoelt, hihi).

  5. Het lijkt wel een Griekse tempel!🙂 Mooie foto’s en dat vanuit een rijdende auto?!

  6. zou je willen dat je weer aan kwam als je dat ziet zeker:-)

  7. Prachtig bouwwerk!

  8. Een hele constructie zo te zien. Groots he
    zonnekesgroet ☼

  9. Wow!!
    Indrukwekkend! Wat gaaf om te zien.

    OT: vanaf morgen ben ik weer terug in blogland met een geheel vernieuwde blog.

  10. Leuk dat je dit ook in beeld brengt. De vliegtuigen komen dus ook vlak over de rijbaan aan.

  11. mmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhh

  12. Of ik daar zo gelukkig mee ben weet ik niet… Ik heb sowieso al vliegangst.

  13. Dat moet een unieke ervaring zijn en die zou ik wel heel graag eens meemaken.
    Je prachtige foto’s doen me er echt zin in krijgen.

    Liefs

  14. Ben zelf in Madeira nooit geweest… de luchthaven ziet er alvast heel speciaal uit. Leuke architectuur ! Ik wens je een hele fijne dag Pascale🙂

  15. Wat een contructie!
    Mooi lijnenspel steek je in de foto zus!
    Knuf
    Broere

  16. Callemie goede middag,

    en zolang de piloot weet dat hij met geen watervliegtuig vliegt, dan is alles o.k. ! Doeeeeeeeeeeeeeii:-))pepino

  17. ach ja,
    wat zal ik zeggen?
    Er zijn mooiere
    voor mij dan toch.

  18. Dat moet heel speciaal zijn om daar op te stijgen of te landen.
    Mooi in beeld gebracht!
    grtjs

  19. Allé, dan moeten ze daar niet meer echt op hun remmen gaan staan😉

  20. Ze verzinnen toch altijd wat:)
    Dat zal een prachtig gezicht zijn

  21. tja als die niet op tijd kan stoppen moet je zeker vlug een reddingsvest aan trekken?

  22. Landen boven de zee op een landingsbaan met griekse zuilen… dat is nog eens aankomst of was dit de voorbode van het vertrek. Mooi standpunt.

Leave a Reply

 
