KLEURRIJK

KLIK  OP FOTO

~ by callemie on 1 October 2010.

24 Responses to “KLEURRIJK”

  1. heerlijk, zo je laten gaan op zee, daar krijg ik nu ook wel zin in

  2. ik zou nu liever op zee zijn dan op mijn werk, na een weekje verlof ligt daar weer een hele berg papier te wachten pfff.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Ik hoop dat je dag even kleuurijk mag zijn als deze mooie foto dat is lieve callemie! En morgen gezond en wel het weekend in hé!

  4. Lijkt me heerlijk om daar nu te zeilen,
    maar dan niet in competitieverband, gewoon, rustig …
    even op mezelf …😉

    Zwaai zwaai …🙂

  5. Echt Hollands zou ik bijna zeggen🙂
    Laat de zon maar schijnen, dan zal de kleur nog meer stralen:)

  6. Mooi al die achter elkaar aanjagende kleurrijke zeilscheepjes!
    Fijn en kleurrijk weekend gewenst Callemie!

  7. Onder een donkere lucht, dat wel, mooi dat verschil zo,

  8. Hoi C-Mie, het lijken wel kleine regenboogjes!
    Zonnekesgroet en tot de volgende he.

  9. oooooooh prachtifge foto heel mooi

  10. Altijd een vrolijk gezicht deze zeilboten. Als de lucht nu diepblauw was geweest, waren ze nog vrolijker geweest. Maar ja, zo’n lucht wordt niet op bestelling geleverd.😦

  11. Ohhh… wat leuk die kleurrijke zijlen ! Zo mooi :))) Ik wens je een hele fijne dag Pascale🙂

  12. in een woord,
    prachtig

  13. Volgens mij hebben ze daar Fleuril gebruikt…

  14. Prachtig hoe je al die kleuren bij elkaar ziet!
    Knuf
    Broere

  15. Hola Pascale,
    Als je gaat kijken op mijn blog “Ampliacion del Puerto de Tazacorte” op datum 28-09-2010 dan ziet ge een vriend een rog vangen vanaf het strand! ik heb ergens in mijn kop dat er bij jullie vissers zijn, klopt dat?

  16. inderdaad,

    maar met een met een blauwe lucht zouden die kleuren meer tot hun recht komen

  17. de lucht nog wat meer optrekken en denk dat de kleuren er nog beter zouden uitkomen🙂

  18. Wat een mooie kleurrijke zeilen!🙂
    Het lijkt me heerlijk om een tochtje te maken op één van die boten!
    groetjes,
    Elmar

  19. het lijkt alsof de zeilers een regendag hebben uitgekozen om te zeilen.Zeilden ze de zon achterna?

  20. Dat ziet er gezellig uit en op afstand is voor de volgers goed te volgen hoe er wordt gezeild.

  21. Prachtig!

    XXX

  22. Kleurrijk !

  23. Wat kleurrijk die zeilen! Voor één keer niet allemaal wit!

  24. ooooooh zo mooi fleurig

Leave a Reply

 
