tsjirp!

~ by callemie on 2 October 2010.

24 Responses to “tsjirp!”

  1. Een mooie vogel. Ik heb er niet zo veel verstand van, maar is dit een stern?

  2. wat een fotogeniek vogeltje, ik ken zijn ras wel niet maar het is mooi

  3. Zo’n mooi vogeltje in de kleuren van de zee en de schuimkoppen hoog opspattend.. vlieg het weekend in:)

  4. “daar aan de kust, die mooie kust” kwam onmiddellijk in mij op.

  5. Zo’n mooi vogeltje… en dat zegt alleen maar tsjirp??? *wink, big smile*
    Ik moet je zeker geen fijn weekend wensen, mijn lieve callemie, want jij trekt er weerom maar eens op uit… Veel plezier hoor, geniet er van!

  6. Die heb je heel goed in beeld kunnen brengen

  7. een kleine stern: -)
    die zal waarschijnlijk iets anders zeggen als tjirp hihi

    maar ehh voorui, ik kan wat hebben vandaag🙂

  8. een mooie foto

  9. mooi vastgelegd !

    zeker dat het tsjirp was…?

  10. Een hele mooie vogel… die ken ik niet, echt nog nooit gezien ! Prachtig gedaan Pascale. Ik wens je een heel fijn weekend🙂

  11. Wat een fraai vogeltje.
    Ken hem niet, maar voelt goed🙂

    Bedankt voor je superlieve reactie op mijn stukje over River.

  12. Een mooie vogel, zo’n zachte veertjes !

  13. Hoi C-Mieke, hij zag wss op de overkant een viret schoon wijveke zitten. Blond, lief en sympathiek😉
    zonnekesgroet ☼

  14. ENKEL tsjirp ?? mooi tsjirp !!!!!!!!!!!

  15. Familie van de meeuw?

  16. Prachtige DOF in je foto.Zegt zeker Tsjirp Tsjirp

  17. Hallo Mieke,
    vandaag aan de late kant maar zo kan ik je ook eens avondgroetjes in plaats van ochtendgroetjes komen brengen🙂
    Dikke knuffel,

    Patty

  18. piep

  19. Hij zit er zo mooi stil bij !

  20. Oeh dan moeten we maar zelf stil blijven… Anders vliegt ie weg!

  21. Oooh dit vind ik echt supermooi!
    grtjs

  22. Wat een lekker kleintje staat er daar helemaal alleen te staan.

  23. Het is weer een tijdje geleden, maar zoals je ziet toch weer beginnen bloggen….

  24. Dit doet me denken aan mijn iPod,
    die zegt ook altijd tjierp! hihi
    Prachtig vogeltje en knap gefotografeerd zus!
    Knuf
    broere

Leave a Reply

 
