LOST

KLIK  OP FOTO

~ by callemie on 3 October 2010.

22 Responses to “LOST”

  1. oeps…..

    da’s niet goed hé,
    te ver doorgereden🙂

  2. Wel een spannende plek. Zo stel ik mij smokkelaars voor.

  3. Hoi Mieke,
    vandaag ben ik er weer als de kippen bij om je een fijne zondag te wensen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Lost in space… ergens word ik hier zo weemoedig van, vraag me niet waarom mijn lieve callemie.
    Maar ik hoop dat jij niet verdwaald in dit voor jou ongetwijfeld schitterend weekend. Geniet er van hé!

  5. Dat riet noemen ze hier “una plaga”😉

  6. Ik hoop toch dat het verhaal anders is dan simply LOST

    Maar de foto is mooi!

    XXX

  7. Mooie ‘parking! fijne foto Grts

  8. Die staat er precies al een heel tijdje🙂
    Knap in beeld gebracht!
    Een fijne zonnige zondag,
    grtjs

  9. hahaha, try and drive out of there?

  10. Lost en rusty…

  11. amai hoe is die daar geraakt
    die zullen ze niet vlug stelen

  12. Oei, die is van het rechte pad afgedwaald.

  13. Slechte Tom Tom gekocht … ?
    Of juist een goede anti-diefstal…😉

  14. Er start op 1 november een nieuwe reeks van Lost. Dit maal niet met een vliegtuig maar met een vrachtwagen. Een heel gezin verdwijnt zomaar in de natuur na een rit door Madeira. Zal men hen terugvinden? Leven ze nog? Nationale actie wordt uitgevaardigd. Maar wil het hoofd van de politie wel mee?

  15. Oud roest ergens vergeten
    zijn bestuurder liet hem in de steek
    enkel een dametje vereeuwigde zijn beeld
    en toont hoe knap hij daar wel staat.
    Liefs C-Mie en tot de volgende.

  16. woeps en groeten van de wandelende beerkes … aiai

  17. Je zult hem maar kwijt zijn… goed gezien en vastgelegd

  18. die heb jij goed gevonden, callemie! ;-))

    ‘t ziet er best nog een stevig ding uit? :-))

  19. Had ie z’n TomTom thuis laten liggen zeker?!😉 Goed opgemerkt Callemie!

  20. Wat een compo!
    Prachtig gewoon!
    Knuf
    Broere

  21. You are not only a beautiful mind
    You are also a beautiful woman.

  22. Oops ! Stel me hierbij 2 vragen : Hoe is die daar geraakt ? en ten tweede hoe geraakt die daar terug weg ? Denk dat daar TomTom zelfs tekort schiet !
    Groetje,
    AmaZony

Leave a Reply

 
