Naaktstrand Rockanje

in Rockanje is er een naaktstrand

als ik daar geweest ben eind augustus was het  weer zo mooi dat ik niet aan de verleiding kon weerstaan

(klik op foto)

hahahah nu had ik jullie wel liggen !!!!!!

~ by callemie on 4 October 2010.

31 Responses to “Naaktstrand Rockanje”

  1. Paaldansen ?😉

  2. inderdaad Mieke, nu had je ons goed liggen, maar het is wel tof om de maandag met de glimlach te beginnen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Mooi weer ?? zijn daar daar toch donkere wolken vind ik hoor

  4. hihi nee hoor,
    ik geloof het wel🙂

    lekker rustig daar🙂

  5. goe zenne,
    maar ik kan zeggen dat ik al meer zag
    al was het dan in een pashokje hehe …
    Zotte mus die C-Mie …
    zonnekesgroet ☼

  6. geen mooi weer!

  7. hahahahaha geweldig, ik heb een periode met mijn ouders wel over naaktstranden gewandeld, alleen was ik toen nog een peuter en zag het niet eens😉

    XXX

  8. hihi nee, daar zou jij geen foto van plaatsen, dat wist ik wel

  9. Big smile, maar je staat wél aan de naaktkant van de paal…;-))

  10. Super Callemie…goed gevonden maar ben er niet ingestonken😉
    Even terug na een paar dagen sukkelen met de voet maar vrees dat ik af en toe nog wel eens afwezig zal zijn…sorryè

    Fijne maandag nog!

  11. daar ben ik niet ingetuind…

  12. Waarom die “frak” bij mooi weer ??? …….;;;;;is mij niet duidelijk Groetjes

  13. Daar ben ik ECHT niet ingelopen. Je zou goed gek zijn om daar dan nog een foto van op je eigen blog te zetten. Ik geloof trouwens nooit dat je op dat naakstrand lag.

  14. Flauw hoor. We willen meer! (of juist minder, ‘t is net hoe je het bekijkt).😉

  15. Hahaha…. geweldig idee :))) Maar ik viel er ook niet in… wel goed geprobeerd😉
    Ik wens je een hele fijne dag🙂

  16. Callemie goede middag,

    we hadden natuurlijk niets anders verwacht ! Maarre…bibi heeft ne specialen bril hé ! Doeeeeeeeeeeeeeiiii :-))pepino

  17. Dus onder die jas had je niks aan??? hihi
    Er is wel niet veel plaats tussen die borden! hihi
    Wel een pracht van een foto en model!!!
    Knuf
    Broere

  18. Ik maar klikken en klikken….

  19. Super foto!
    heerlijk naakt…
    Jas?
    Waar is een jas???

  20. Heel goed gedaan🙂
    grtjs

  21. mooi geprobeerd

  22. Héérlijke grap, héérlijke foto… ons callemietje uitgesneden! *wink, big smile*

  23. Haha jaaa ik trapte erin ! Leuk gedaan ! Een hele goeie !
    Groetje,
    AmaZony

  24. You are not only a beautiful mind
    but also a beautiful woman

  25. Ik dacht ook al, liggend achter de duinhalmen,….wat doet die blondine nu achter die paal…????
    Hi ha ho…. logisch dat een vliegtuigje een noodlanding maakte…nu jij weer🙂

  26. Alé, zo preuts?
    Lekker grappig shot!

Leave a Reply

 
