opgepast

Rood brengt een stoot adrenaline in het bloed, versnelt de hartslag en verhoogt de bloeddruk. jullie zijn verwittigd!

~ by callemie on 5 October 2010.

28 Responses to “opgepast”

  1. whahahaaa, en deze pepers zetten nóg meer in actie! 😀 😉

  2. ja zeker dat krijg je ervan als je een greep in die pepers doet!!

  3. Helaas pindakaas, slecht voor mij dus. Maar ik gluur toch stiekem even naar de foto. Want die is wonderschoon. Volgende keer toch maar weer blauw voor mij.😉

  4. hoi Mieke,
    rood is één van mijn lievelingskleuren meisje.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. En niet te vergeten, je krijgt er ook nog veel dorst van

  6. gelukkig is groen mijn kleur :o)

  7. … en het ziet er bovendien ook smakelijk uit, ook dààr gaat je hartje sneller van kloppen, net als van je knappe foto’s callemie!

  8. Jammie, pepperkes die een afsmaak geven aan een gerecht.
    Rood is de kleur van de liefde he meiske
    zonnekesgroet ☼
    Tiens mijnen avatar is nergens meer zichtbaar … poeh

  9. Ik moet er niet teveel van in m’n eten, maar mijn man kan er niet genoeg van krijgen, tis precies een Thai🙂 Mooi gepeperd stilleven Callemieke!

  10. whahaha
    da’s pittige kost🙂
    laat maar komen

  11. ik moet denken aan een fil van spicy girl die alleen op een bed van peper de liefde kon bedrijven:)

  12. Dat heb je zeker nodig op een dag als vandaag dat alle leerkrachten in het zonnetje staan, maak er een feestelijke dag van.

  13. begrijp ik met al die pepertjes…..
    VUUR !!!

  14. rooooooooooooooood

  15. Passie, liefde, vuur en achterna veel dorst!
    Mooi gedaan Mieke!

    Liefs

  16. Mooie texturen en kleuren… en dan nog zo lekker ook🙂 Prettige dag Pascale🙂

  17. Ah, mijn lievelingetjes… daar gaan er dagelijks wel een aantal van naar binnen.

  18. pikante kost schotel je ons voor

  19. 🙂

    ik zeg effe niets !
    🙂🙂🙂

  20. Ik ben gek op gepeperde mensen!!

  21. Een stoot door het plafond😉

  22. whahahahaha en dit soort rood, verdoofd ook de tong😉 Doet wel de neus lekker lopen als je verkouden bent en laat je lekker zweten😛

    Dus ja doe maar door je eten heen als je verkouden bent (A)

    Prachtige foto!

    XXX

  23. Nou dit toch echt niet. Of het moet zijn omdat ik keihard wegren.😉

  24. Mmmmm geef toch een goeie smaak aan veel gerechten!
    Lekker hot en pittig en geeft nog een mooi kleurtje ook!
    Laat maar komen die adrenaline ! ! !
    Knuf
    Broere

  25. ja maar ze moeten maar zo lekker niet zijn om op te eten.
    Schitterende foto!

  26. Die foto is een waar kunstwerk!

  27. Een pikante foto!!!😉

Leave a Reply

 
