secrets

You must know me, I’m one of your secrets
I belong to you
And you belong to me.

You must know me, I’m one of your secrets

From what I see, you’re trying to hard to keep it


Well I belong to you
I belong to you
And you belong to me.

Look at me, I’m your hearts keeper.
Met for 3:21 AM, he will be here


And I belong to you
Yes I belong to you


I belong to you
And you belong to me.

Look at me, I’m one of your secrets.

SECRETS (klik)

~ by callemie on 7 October 2010.

54 Responses to “secrets”

  1. jij hebt een mooie villa gevonden, callemie!

    jammer van het verval, want wat moet dit ooit prachtig geweest zijn!!

  2. Jammer toch dat ze in Nederland blijkbaar al dit “mooie” verval zo snel weg halen. Het geeft van die prachtige plaatjes!
    Groetjes.

  3. Mooie foto’s Mieke, maar hier zijn wel serieuze kosten aan hé.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Je maakt me wel erg nieuwssierig hoe het daarbinnen uit zal zien, volgens de buitenkant beloofd het alvast

  5. dit doet me denken aan een huisje van een thriller, maar die zijn altijd zo prachtig en zitten vol geheimen….

  6. Mooie tekst én dromerige foto’s… we zijn bij onze knappe callemie beland! Het is telkens weer een plezier om hier langs te komen lieve meid!

  7. Ik heb het idee dat ik die foto’s ken. Sterker nog, dat ik op dezelfde plaats geweest ben.

  8. Mooi(e foto’s) huis, mooi van tekst ook dit logje en die video MMmmm

    da’s helemaal om weg te doezelen… Héél sfeervol geheel Callemieke …🙂 !

    PS: ik wilde je niet op andere gedachten brengen hoor, ik blijf ook ‘gewoon’ doorgaan, zoals gewoonlijk … ((( knipoogje )))


  9. wat een geheim..:-)
    ben je der niet in gegaan mieke……

    dan had je het geheim kunnen onthullen:-)

  10. mo die staat daar nog, vorige herfst stond die villa al om af te breken
    eigenlijk mag die blijven staan van mij, verval kan zo mooi zijn

  11. een zeer mooi thuis (huis):-)

  12. Wie weet hoeveel geheimen deze bouwvallige villa verborgen houdt …
    Zo’n plek wekt weer mijn nieuwsgierigheid op !

  13. En of ik dit herken
    Een huis die je koesterd maar die men gaat afbreken.
    Bij mij kwamen er nieuwe woningen voor in de plaats en de elan van de plek is daardoor helemaal verloren gegaan.

  14. Dat moet volgens de beschrijving ooit een liefdesnestje geweest zijn. Romantisch en mooi. Dikke knuf voor C-Mie en zonnekesgroet ☼ en de roos die geurt😉

  15. Mooie serie van deze bouwval. Het is ooit een mooi huis geweest. Fijne dag Callemie.

  16. Een paar dagen werk …………..en ‘t is in orde Hmm !
    Groetjes

  17. zoiets wekt nieuwsgierigheid op…

    fraaie clip trouwens!

  18. Daar zou je inderdaad heel graag in willen om de geheimen te ontdekken!!!

  19. Is dit je nieuwe villa?😉
    Mooie foto’s bij een mooie tekst. De volgende serie wat je binnen geschoten hebt?

  20. Met deze muziek op de achtergrond
    en deze beelden voel ik me in de zevende hemel!
    Wordt dit je liefdesnestje?
    Knappe foto’s zus!
    Knuf
    Broere

  21. “Trespasing” op eigen verantwoordelijkheid veronderstel ik?

  22. Vervallen huizen zijn altijd zo mysterieus hé… Leuk in beeld gebracht Pascale ! Ik wens je een hele fijne dag🙂

  23. Dit moet ooit een prachtige woning in een paradijsje zijn geweest! Zelfs in deze vervallen staat is het nog charmant. Mooie serie Callemiek, vooral nr 5!

  24. Leuk de verschillende uitzichten van dit verlaten pand.

  25. Het lijkt villa Kakelbont van Pippi Langkous wel!
    Jammer dat het zo vervallen is!
    groetjes,
    Elmar

  26. En ik denk soms dat ik nog veel werk heb aan mijn fabriek🙂
    Héél mooi vastgelegd Pascale, je hebt er al uw werk van gemaakt !!!! Schitterend… Inspirerend… Slaap zacht..

  27. Verlaten huizen…altijd zo’n speciale sfeer. Heel mooi weergegeven! Een prachtige song van Seal!
    grtjs

  28. Moet eens een knappe villa geweest zijn en er is ook nog wel weer wat van te maken. Het mysterieuze mooi weergegeven.

  29. Sommige geheimen wil je toch echt voor jezelf houden..een tipje van de sluier oplichten …. mooi gedaan

  30. wat mannen, die stevig aan kunnen poten, wat planken, hamers en spijkers.
    een paar potten verf en kwasten.
    het zou weer zo mooi kunnen worden:))

  31. Hallo Mieke,
    de laatste werkdag gaat weer in meisje en dan kunnen we van ons weekend genieten.
    Dikke knuffel,
    Patty

  32. Je vois que moi aussi j’ai raté pas mal de choses très intéressantes … maak ik uw vragen wat is een “naakstrand” ? ik verstaa niet ?

  33. Een fijne vrijdag en voor straks een leuk weekend

  34. Merciekes lief callemietje, voor je fijne reactie gisteren, en het héél die tijd lang, mééleven!
    Schitterend laatste werkdagje gewenst, en een al even schitterend weekend strakjes!

  35. Nog steeds in mysterie gehuld? Knuf en een zonnekesgroet dan maar ☼ en😉

  36. Callemie goede middag,

    als iedereen het weet is het geen geheim meer . En als ge wilt dat een geheim geen geheim meer blijft, moet ge aan enkelen vertellen en er bij zeggen dat het niet mag voort verteld worden !
    Een paar dakpannen hier zouden het geheim toch beter bewaard houden, maar dan oogt het niet meer voor mekaar ! Doeeeeeeeeeeeeeeii :-))pepino

  37. de eigenaar moet wel allang op zoek zijn naar zijn “secrets”

  38. Hoi Mieke,
    vandaag is het spaghettiavond op de meisjes hun schooltje en morgen gaan wij met Freddy zijn broer uit eten dus achter de pannen moet ik dit weekend niet staan.
    Dikke knuffels en maak er een mooi weekend van,
    Patty

  39. bedankt voor de vertaling🙂
    en nog proficiaat voor dit mooie reportage !

  40. ik kon niet meer slapen en wat kan ik dan beter doen dan je een dikke ochtendknuffel komen geven ?
    Veel liefs, Patty

  41. een dikke zoen

  42. Dat is NIET een huisje OP het water…..

  43. ben nog eens naar je foto’s komen kijken, zo mooi kan ik het niet

  44. Hoi Mieke,
    ik kom je een heel dikke ochtendknuffel geven,
    Patty

  45. Mooi Seal. De foto’s roepen iets op in mij, iets onbestemds, alsof er een duister type zijn geheimen met mij delen wil, maar dat zijn geen frisse bedoelingen.

  46. Prachtig Callemieke…de foto’s de tekst en de song!
    Ik heb hier echt genoten en zoek nog een beetje naar de “secrets”!
    Liefs en knuffel

  47. Jammer van het verval want het moet iets mooi zijn geweest…liefs

  48. Hoi Mieke,
    hopelijk is alles ok met jou.
    Dikke knuffel,
    Patty

  49. Ik vind dat echt supersupersupergaaf zo’n spooky verlaten huis!

  50. gewoon een dikke knuffel van mij voor jou
    Veel liefs,
    Patty

  51. dikke knuffel

  52. Hoi Mieke,
    gisteren hebben wij met de meisjes plezier gehad met hun zangtalent maar vandaag “mag” ik weer gaan werken.
    Dikke knuffel,
    Patty

  53. C-Mie, lukt het al wat beter ? liefs en ☼

  54. Zo is het leven
    Zelfs het liefste dat wij kennen
    moeten wij afstaan
    vaak
    vroeg of laat

    Toch wens ik je
    nog heel veel mooie dagen

    Vaarwel, lieve dame

    Ik zie
    de woorden
    die zingen in je ogen
    je gelaat
    dat weggaat
    en nooit weerkeert

    Jij bent het gras
    dat groeit
    over mijn sporen
    zij vervagen
    in de eeuwigheid
    die toekijkt …
    zonder ogen…

Leave a Reply

 
