Room with a view

hier ben ik dan alweer

aangezien Aminus niet toelaat meerdere foto’s  te plaatsen en skynet niet echt mijn ding is kom ik hier terug

Ben net terug van Wim’s Paradise  en ja hoor ik zou ook daar blijven  moest ik de keuze hebben!

Zichten zijn er adembenemend

en als hij zegt dat de zonsondergangen de moeite waard zijn

ehwel  het is ook zo

elke avond een spektakel!

foto’s aanklikken !

~ by callemie on 9 January 2011.

13 Responses to “Room with a view”

  1. ik hoef dus helemaal niet te vragen of je vakantie je bevallen is, dit spreekt boekdelen, prachtig

  2. als jij daar blijft dan kom ik je 11 maanden per jaar bezoeken!

  3. geweldig:-)
    ik geloof je op je woord,
    het ziet er fabelachtig mooi uit,

    ben ook erg benieuwd wat je voor me gevonden hebt op het strand:-)

  4. Wat fijn te hier terug te zien en wat een prachtige foto’s!
    Wat ziet het er daar prachtig uit!
    Ik kom je heel veel bezoeken hoor…

    Kus

  5. Dat jij nog terug gekomen bent !!!!
    Te gek daar!

  6. Oh wat leuk dat je op La Palma was! Heb je Wim nog ontmoet? Mooie serie, zowel de kleurrijke lucht als de dreigende luchten! Je kunt wel een beetje foetelen bij Aminsu3 en twee foto’s als 1 plaatsen, maar dan is de koek ook op😉 Ik ga je gewoon hier volgen!

  7. Gelukkig heb je aan belangstelling niet te klagen, dat zie ik wel aan het vorige bericht. Leuk dat je er weer bent.
    Hug.

  8. ziet er prachtig uit – ik krijg heimwee om weg te gaan:)
    he he

    Mooi dat huis dat in verval raakt – meen je dat nou dat het een deel van jou is?
    Je hebt altijd de mogelijkheid om daar iets mee te doen he

  9. nou zo te zien heb je met volle teugen genoten en met stralende zon
    Schoon!

  10. Callemie goede middag,

    zozo…met de zonsondergang verdwenen en met de opkomende zon weer terug verschenen ! Awel…dat vinden we goed !Ik had al in de mot dat ge soms ergens reageerde en nu kunnen we dat ook !
    Doeeeeeeeeeeeeeeeiii :-))pepino

  11. Mooi daar hè, ook last van heimwee ?
    Ik had er ook wel willen blijven hoor. Geweldig mooi en rustig eiland en hoop nog veel meer foto’s te zien, kan ik nog even na genieten.
    groetjes.

  12. fijn je terug te zien!

  13. Dat ziet er idd erg mooi uit en super is je zonsondergang. Zien we toch wat meer van je zonvakantie in midwinter !!

Leave a Reply

 
