over bananen en…

onze eerste dag was het vooral verkennen van de omgeving

tja daar zeg je me wat

een pracht van een hotel tussen …

juist

bananen  alleen maar bananen

geen huizen , geen dorpje of stadje  neen alleen cooperatieven van …

ik zeg het niet meer 

Ze zijn klein en smaken fris en fruitig, heel anders dan we gewend zijn  heeeeeeeeeeeeeel lekker

en wat dan nog vragen jullie julle af

wel dit hier!

zoveel als dat er bananen zijn!

voor elk wat wils pas op voor jullie haren🙂

~ by callemie on 10 January 2011.

11 Responses to “over bananen en…”

  1. Wat een geluk,lieve Pascale,
    dat jij stom toevallig
    niet bang bent van banaantjes en spinnen!

  2. een echt bananenland daar
    en de spinnekes nemen we er graag bij🙂

  3. De spinnen zouden me niet tegenhouden om van die lekkere zoete bananen te eten.
    Prachtige foto’s alweer!

    Liefs

  4. Ik ga er dan “nu” maar eentje eten ;-)))

  5. Ze zijn idd heel lekker en iets kleiner.
    Een heerlijk tussendoortje.

  6. Bedankt voor je leuke reactieop mijn blog. Ik heb hier even rond gesnuffeld. Mooie foto’s! Alleen die spinnen….tja, de foto is mooi, maar van mij hoeft het niet…;-) De zonsondergang is spectaculair!
    Groet, Monique

  7. Toch maar die bananen dan voor mij😉

  8. schitterende planten weet ik ook heb er nog voor gestaan in de jungle in Togo . en inderdaad veel lekkerder .Water komt mij in de mond. Schoon in beeld gebracht !

  9. Nu geloof ik je inderdaad, dat je op Wim’s eiland zat, bananen in overvloed daar hé Pascalleke? *wink, big smile*
    Sorry, wat laat op blogronde, maar weblog lag er de hele ochtend uit bij mij… Toch nog een fijne nagenietmiddag gewenst meid!

  10. Vind ‘t altijd weer prachtig om te zien hoe een banaantje wordt geboren, vooral die paarse bloem is prachtig! En ook de ‘bananen’spinnen staan er mooi uit, vooral die eerste is prachtig van scherpte en mooi belicht, hangend aan een zijden draadje!

  11. Ba ba-ba ba-ba ba bananen
    Men eet dit voedsel zonder schil
    Die schil belandt dan vaak op straat, en wie niet oplet waar hij gaat
    Die stapt erop en slaakt een gil (…)
    © Jean Blaute
    *wink, big smile*
    Fijne midweekdag Pascalleke!

Leave a Reply

 
