about cactussen en bloemen

zoals Wimmeke het zei

als je binnen komt links

staat er dus een parterreke met cactuskes

van alle formaten maar met geen grote aaibaarheidsfactor

en er was ook een schoon rood bloemeke dat mijn oogske opgevallen was

~ by callemie on 13 January 2011.

14 Responses to “about cactussen en bloemen”

  1. mijn favorieten planten zijn cactussen,
    daar moet je toch van houden,
    zo bijzonder speciaal,
    met weinig zo’n prachtige bloemen vormen

  2. Hé, ik zie net dat je hier ook weer begonnen bent. Wat leuk, méér foto’s. Zeker als die van zoiets zijn als La Palma zijn die van harte welkom.
    Als je het goed vind hou ik deze site weer in de gaten🙂

  3. Brrrr ik hou niet van cactussen, ze zijn zo stekelig hé Pascalleke? *wink, big smile*
    Maar zoals jij ze zo knap fotografeert… dan verzoen ik er me beslist mee!

  4. Op foto zou ik ze nog willen aaien😉
    ‘t Zijn nu niet echt mijn lievelingsplanten, maar ik herken mezelf er soms wel in: prikkelbaar (hihi).

    Groetjes !

  5. cactussen zijn heel speciaal en kunnen mooie bloemekes toveren

  6. Ja Mieke, op cactusjes (hmm) kunnen er heel mooie bloemen groeien.
    Vroeger had ik heel veel cactussen maar daar ben ik mee gestopt maar eens je daar bent kun je er inderdaad niet naast kijken.
    Mooie foto’s!

    Liefs, xxx

  7. goeiemorgen mieke,

    geweldig,
    maar sommige cactussen kun j e wel aaien … met de vlakke hand…:-)
    maar de meeste zijn geen poes om zonder handschoenen aan te pakken inderdaad,
    geweldig mooi om te zien de kleuren samen..

    * toppie toppie zing*

    xxx

  8. Ik vind dit soort cactuseen wel mooi, niet voor in mijn tuin of huis.
    Maar daar, hoort het er gewoon bij.
    De laatste is de aloë vera, ook hel mooi.
    Groetjes.

  9. Callelmie goede middag,

    haha…moeten er geen bananen of cac-tussen zijn ?? Doeeeeeeeeeeiii :-))pepino

  10. Die bolcactussen noemen ze ‘schoonmoeder’s stoel’😉

  11. Cactus!! Ik hou ervan…
    Ik moet er snel weer een paar kopen, want het is nu maar saai hier in huis ermee…

  12. tjee wat prachtig die bloemen zo – geniet van de zon:)

  13. Da’s de tuin van Wim en die schoonheid heb jij met eigen ogen mogen zien! Mooie stekelige schoonheden en dat rode bloemetje is een plaatje tegen de blauwe lucht!

  14. Tu as quitté la Belgique ? Partie pour de lointains horizons ? ou alors tu as planté des bananiers le long de la côte belge ?

    Amicalement

Leave a Reply

 
