dagelijkse wandeling

elke avond voor het eten gingen we wandelen  ik neem jullie mee

de weg die overal hetzelfde is

tussen de B!

maar je bent nooit alleen buiten de spinnen die massaal aanwezig zijn en boven jou van de ene plant naar de andere springen of gewoon boven jou staan te bengelen zijn er ook andere beestjes🙂

ik kon het niet laten🙂

een portie roest kon ik ook meepikken  dat is hier in overvloed

maar hetgene wat we het liefst hadden is de verwelkoming dat we al van ver hoorden , en zagen

tja ik kon er niet aan weerstaan en mijn hartje brak heel even :’)

uiteindelijk kwamen we aan , en konden genieten van een mooi spectakel  en dit elke avond!

just the sea and me!

om dan op onze sokken terug te keren naar ons hotel

tussen de …

~ by callemie on 14 January 2011.

16 Responses to “dagelijkse wandeling”

  1. Heerlijk serietje, en hopelijk het begin van een lekker grote, mooie fotoreportage Pascale! Dat denk ik haast wel, want zo’n onvergetelijke vakantie, dat wil je toch met ons delen hé?
    Fijne dag nog meid, én een dikke knuffel van mij ook!

  2. roest heeft ook wel iets, en die laatste foto …. prachtig

  3. Dat je daar verliefd moet zijn, dat kan niet anders!
    Wat een schattige tafereeltjes Mieke!
    En je hebt ze goed weten vast te leggen voor ons.
    We reizen een beetje mee!

  4. * zucht*

    wat een ontmoetin mieke,
    die zou je zo meenemen hé,
    wat een mooi dieren, ik denk dat ze het daar wel goed hebben,
    er zijn er zoveel di ehet niet goed hebben hé,

    prachtige zonsondergang, wat een belevenis om dat mee te mogen maken

  5. Prachtig,
    wanneer ga je WEER????

  6. oooh mooi
    elke avond, wandeling in natuur, beestjes zien en de zee
    jullie hebben genoten zoveel is zeker

  7. Mooi die roestige foto’s! Die spreken mij het meeste aan.

  8. Wondere wereld!

  9. Waarom, zijn de banaantjes krom? Waarom, zeg mij waarom????
    Lieve honden!!!

  10. De luidruchtigste dieren die je tijdens wandelingen op het eiland tegenkomt zijn ongetwijfeld honden en ik zie dat het voor jou geen probleem was, je bent een hondenfluisteraarster😉
    Weet je nog met “Klontje”

  11. Mooie foto’s.
    Je hebt mooie collage’s gemaakt van het roest en de honden.
    Prachtige beesten.
    Mooie zonsondergang, wat een sfeer, hè.
    ik zat aan de andere kant en had de opkomst, ook zo mooi.
    Iedere dag anderes en zo mooi van kleur.
    gezellig weekend en groetjes

  12. Callemie goede avond,

    eigenlijk zou jij een boek moeten schrijven…’ the lady and the sea…’ , ‘ the old …’ zal ik ze maar aflaten, want ge begint nog maar pas te leven !! Fijne groetjes :-))pepino

  13. Aan die schattehonden zou ik ook niet kunnen weerstaan. Zo’n lieve beestjes.

    En die zee, en die wolken, en die roest … ik ben helemaal mee …

  14. ik stel voor dat we de volgende blogmeeting bij Wim houden…

  15. Die roestcollage vind ik echt geslaagd!
    Groet, Monique

  16. Een prachtige serie. Dit was genieten voor jullie. Nu kunnen wij van d4e foto’s genieten.

Leave a Reply

 
