meet klontje

ziehier de wilde kat van Wimmeke !

ik en klontje waren dikke maatjes! is het niet  Wim?

foto aanklikbaar

~ by callemie on 15 January 2011.

17 Responses to “meet klontje”

  1. En Klontje is blijkbaar goed aan het genieten…geef hem eens ongelijk?
    Liefs

  2. En genieten dat Klontje kan! Zo wild ziet ze er trouwens niet uit!

  3. meer kat hoeft een kat niet te zijn

  4. Een écht klontje boordevol geluk, wat schijnt poes het toch heerlijk te vinden in dat mooie paradijs, net zoals Wim dat doet, en jij blijkbaar ook, tijdens je fijne vakantie daar, Callemietje!
    Schitterend weekend gewenst meid, geniet maar van je roze trui! Hihi.

  5. Je bent er weer😀 Heerlijk lieverd, maar goed dat ik je linkje dus bewaard heb, als het eenmaal in het bloed zit😀

    Ennuh, pracht foto van een pracht vriendje😉

    XXX

  6. Wat een mooi Klontje … :-))) !
    Kan geloven dat jullie dikke maatjes werden. Wat een beauty …🙂🙂 !

    ( Zw)aai aai …🙂 !

  7. Je zou willen meegenieten.
    Fijn weekend.

  8. Dat was wel heel uitzonderlijk.
    Je bent een echte dierenvriend.

  9. Haliho,je bent er weer.Ik had het niet seffens in de gaten. Ja en met een heleboel mooie plaatjes.We kunnen weer genieten.
    Blij je weer te zien lieverd.

  10. Hallo Mieke,
    ik heb hier duidelijk het één en ander gemist, ik was de laatste tijd niet meer op je blogje geweest en merk nu dat je alweer een hele tijd bezig bent. Tof hoor ! Ik geef je nu eerst een dikke knuffel en ga dan nog wat rondneuzen.
    Veel liefs,
    Patty

  11. Goede zondagmorgen Pascalleke, lekker de drievoudige verjaardag gevierd gisteren? Ik hoop het zo voor jullie allemaal… en maak er vandaag een rustig, lekkerlui nagenietdagje van hé!

  12. ik vind het lief

  13. ahhhh dat was mijn eerste siameesje,
    wat een mooi katje……
    “superlief “om te zien mieke:-)

  14. Dus je hebt het hart van dit Klontje veroverd🙂 Tis wel een erg mooi exemplaar, prachtig zo’n Siameesje!

  15. Ik heb zo de indruk dat jij, net als Klontje, liever luilekker in het zonnetje ligt dan voor ons een nieuw logje te maken… foei Callemietje! *wink, big smile*
    Heerlijke nieuwe dag en dito week gewenst meid, geniet ook dààr van!

  16. Ne fais-tu pas la même chose que ce chat ? te reposer au soleil ?

  17. Callemie goede middag,

    zo’n katteleven is toch zwaar hé en dan moet ze nog een muis vangen of niet ? Doeeeeeeeeeeeeei :-))pepino

Leave a Reply

 
