heaven exists

twee weken geleden  :

hallo ?

ja?

we komen af  waar zit je ergens ?

en we kwamen hier aan :

rinkelt er een belletje?  tja een paradijs op aarde  dat mag je wel zeggen

ik zei meteen aan zijn” one and only ” hier teken ik meteen voor!

een tuin vol bloeiende bloemen en  kunstwerken  ( roest en veux tu en voilà)   overgoten met zon 

 zucht 

wij werden ontvangen alsof wij al jaren vrienden aan huis ware ik heb genoten en ik denk ventje ook want ja die staat er toch ook volledig vreemd bij  ikke met al mijn bloggers altijd🙂

om de privacy van zijn lieve vrouw te behouden heb ik de foto gecropt sorry alleeb Wim en ikke op de foto

onze “one and only’s “niet🙂

om af te sluiten  de twee goden , die van de zee en die van de brokstukken die de zee met zich mee brengt en er dan iets prachtig van maakt

er rest me nu nog Wim en zijn lieve vrouw te bedanken voor deze onvergetelijke dag !

~ by callemie on 17 January 2011.

18 Responses to “heaven exists”

  1. Wauw Mieke, ik denk dat je daar de dag van je leven hebt gehad!
    Wat fijn van Wim en zijn vrouw.
    Je zou van minder stralen!
    Prachtig is het daar!!!
    Liefs

  2. Kom weer even naar je La Palma foto’s kijken.
    Mooie collage’s heb je gemaakt van de kunstwerken van Wim.
    Maar de foto van jullie is natuurlijk helemaal top.
    Ziet er gezellig uit.
    Zal zeker leuk zijn geweest.

  3. oké:-)
    da’s leuk om te zien mieke,

    een heerlijke enthousiaste tuin precies zoals hijzelf is denk ik,
    machtig mooi,
    wat een prachtige beleving voor jou.
    xxx

  4. ah dat is super meisje
    zo heb jij Wim z’n kunstwerken live kunnen aanschouwen

  5. Oh….nu zie ik alle achtergronden van Aminus.
    Mooie tuin en die beelden zijn plaatjes.
    En die mensen stralen….
    Leuk om kennis te maken
    Dag

  6. Oh heerlijk ZON, warmte, ja ik wil OOK😀

    Prachtig en wat lief, zo’n ontvangst!

    XXX

  7. Fantastisch om Wim in zijn natuurlijk habitat ook eens door jouw ogen en knappe klikvinger te zien Pascale. Schitterend serietje over een al even schitterend echtpaar in een al even schitterend paradijs met schitterende kunstwerken!

  8. tjee wat een leuke foto jij met deze man:)
    er straalt iets tussen jullie

  9. Wat heerlijk meiske,
    een groot geluk om zulke aardige mensen te ontmoeten.
    Het ziet er inderdaad als een paradijs uit!!

  10. Dit log is een mooie herinnering aan die aangename namiddag.

  11. Dat was vast een leuke ontmoeting. Erg mooie foto’s en hele knappe beelden.

  12. Voor dat paradijs wil ik ook direct tekenen. Waarom blijven wij eigenlijk in dit apeland zitten???

  13. ja een paradijsje is het wel!

    adam en eva incluis? 😀

    prachtige reportage, pascale!!

    maar .. ik heb moeite om je bij te benen? jij wisselt van blog als een ander van ondergoed? ;-)))

  14. Wim woont echt in een paradijs, welbekend bij ons ‘blogges’ en wat is het toch altijd weer leuk om elkaar in real life te ontmoeten! Leuk portret van jullie 2 saampjes🙂 Zie dat Wim ook een Peruaanse rinkelboom in zijn geweldige tuin heeft!

  15. Je ne suis pas sûr d’avoir bien compris (mon néerlandais est parfois insuffisant) mais c’est un artiste ? une chambre d’hôte ? En tout cas les objets ont un charme fou !

  16. Dag Pascale ,
    Wim stuurde me je blogsite door en ik ben eens komen kijken ,en waaw wat een gezellige vrolijke mooie blog , met zo’n prachtige foto’s en spontane comentaar daarop van jou . Je blog is zoals jij bent , open ,spontaan en hartverwarmend .
    groetjes van Maria

  17. Jij bent even naar het paradijs geweest en ik kan het geloven dat je genoten hebt .Fijn dat je ons laat meegenieten.

Leave a Reply

 
