take me to the beach

 

dit reden we voorbij

en leek ons uit te nodigen dus snel auto aan de kant en  trapje af

tja een zeer liefdevol trapje🙂

en dan

een adembenemend zicht

alleen voor oon ons

and a beach only for me🙂

(foto’s aanklikbaar)

~ by callemie on 20 January 2011.

16 Responses to “take me to the beach”

  1. Wow! Dat ziet er ook heerlijk uit..
    tsja je moet dan daarna wel weer omhoog natuurlijk.. Dat zullen er weinigen voor over hebben. Jij gelukkig wel.

  2. Zoals je schreef
    Een paradijs op aarde
    Ja
    helemaal, de hemel op aarde!

  3. 🙂
    daar gaan je oogjes wel van open zeker,
    amaaaaaaiiiiiiii

    en een hartje op je pad, geweldig zeg
    zwarte steentjes…
    was het heet onder de voeten??

  4. Je zou je voor minder “God in Frankrijk” wanen!
    Gewoon adembenemend…

    Liefs

  5. dit ziet er echt gaaf uit:)

  6. wat mooi, daar wil ik ook wel een paar trappen voor doen😉

  7. Callemie goede middag,

    wat moet ne mens nog meer hebben…wat water, eten en drank….en een hengel ( dan hebt ge eten, als em bijt, aners is het kin kloppen ) en inderdaad een mooie foto van Wimmeke en is de dame die er wat onwennig bij staat ?? Doeeeeeeeeeeeii :-))pepino

  8. Playa Echentive of Playa Nueva in het zuiden, het is daar ergens dat men die geneeskrachtige warmwaterbron hebben teruggevonden.
    Geweldig hé zo’n strand voor jou alleen, dat is wat anders dan Playa de Las Americas😉

  9. als ik niet mis ben, dan maakt Wim ook dergelijke foto’s…

    groeten en veel plezier daar !

  10. Mooi hè, zo’n pruivee strand, wat een uitzicht, kan je uren zitten.
    Ik wel tenminste, heb er ook zo genoten.
    Groetjes

  11. Het trappetje is idd. erg aanlokkelijk, maar aan zwart zand moet ik altijd heel erg aan wennen !!
    Dus dan maar naar de zee en horizon staren en genieten

  12. Heerlijk zo’n afgelegen plekje en ik blijf het apart vinden dat zwarte zand! Prachtige serie Pascale!

  13. Wawwww, Wim overdrijft niet als hij het over zijn ‘paradijs’ heeft, jouw knappe foto’s BEWIJZEN dat Callemietje! Wat ben jij een bofkont om dit allemaal te mogen zien én dat schitterend vast te leggen bovendien!

  14. superbe endroit mais ou est-on ? Toujours à Palma ?

  15. Een zwart strand en ik denk meteen aan Tenerife, toen een familie lid daar nog woonde…. ik was ongeveer 9 jaar of 10 zoiets, eerste vlieg vakantie, eerste zover weg vakantie, maar wat een super vakantie! Bovenal omdat ik mee ging in het dagelijks leven van elke dag via mijn oud tante en oom die daar woonden in een bungalow-villa😉

    XXX

  16. Je bent toch ook in het water geweest? ik zou het niet kunnen laten!

Leave a Reply

 
