hier wil ik wel wonen!

~ by callemie on 22 January 2011.

12 Responses to “hier wil ik wel wonen!”

  1. ja daar is voldoende bewging.. mmm die rotsen en het water en met het denderen van de zee gaan slapen en de energie van de golven opvangen
    Prachig

  2. Hewel, ik ook !!!

  3. JAAA, dat begrijp ik!
    Een bedje stuurde ik je dus al vast vooruit……

  4. ‘k zou dat wel zien zitten.
    En waar is “hier”?

  5. ooooh ik ook mieke, koop jij het dan kom ik logeren

  6. Ergens aan San Andrés y Los Sauces?

  7. Callemie goeden avond,

    geen slecht idee en ik zal eens binnenvallen ! Vraagje…komen daar ook belastingsbrieven en andere rekeningen aan ?? Doeeeeeeeeeeeeeii :-))pepino

  8. Moest het zijn … reserveer de logeerkamer voor mij he …
    ik doe er uwen afwas voor😉 zonnekesgroet ☼

  9. Helemaal mee eens!
    Wat een heerlijk plekje zeg…🙂

  10. mijn valies staat al klaar! Wanneer vertrek je?

  11. Mooier kan haast niet he. Dat zie ik ook wel zitten.

  12. Leuke ballekes-gehakt-dag gehad Pacalleke? Tja, als de kinderen het eisen, wat moet een vader dan? *wink, big smile*
    Ik zie dat mijn commentaar op de verkeerde plek terechtkwam, dus met deze: IKKE OOK! Hhi.
    Fijne nieuwe dag en dito week meid!

Leave a Reply

 
