Piscinas de La Fajana

 aan de uiterste noordoostpunt van La Palma gaat een steile straat naar beneden

 naar de grootste natuurzwembekken-badplaats

 van het eiland.

Het heeft meerdere zwembekkens met viskes …

 zonterrassen, douches en toiletten, maar daar nam ik geen foto van  sorry

ligstoelen  dat men kan  huren, en een restaurant

ik ging alleen voor het water

en was er praktisch alleen

zalig toch?

~ by callemie on 23 January 2011.

19 Responses to “Piscinas de La Fajana”

  1. Zo één met de natuur
    en de zee om je heen
    moet je een z a l i g
    en hemels gevoel geven.
    Ja ik begrijp
    dat je daar zou kunnen sterven….
    voor altijd je ziel
    daar achterlaten!

  2. inderdaad zalig als je van water houdt is het heerlijk denk ik:-)
    mooi om naar te kijken mieke,
    een zalige zondag wens ik jou
    xxx

  3. Ik geniet van je schitterende serie Callemietje, dankjewel voor dit beetje wegdromen wat jij ons hier zo gul aanbiedt!
    Fijne zondag meid, boordevol nagenieten van deze wel héél mooie vakantie!

  4. Cela semble bien joli comme lieu et la mer avait l’agitation nécessaire pour faire de belles photos !

  5. ja en die golven doen mij ook heel veel:)

    Marja

  6. prachtige beelden…

    doen mij aan de zomer denken !

    groeten !

  7. In de zomer ttz Juli en augustus is er wel wat meer volk maar toch geen overdaad, de meeste mensen hebben het daar geweldig naar hun zin.

  8. Mooi! Grappig trouwens, dit lijkt behoorlijk op Puertoi de la Cruz op Tenerife.
    Fijne zondagavond nog.

  9. hebben ze daar geen extra ligstoelverhuurder nodig?

  10. indrukwekkend

  11. Alleen met de visjes die zachtjes ana je teentjes knabbelen … het paradijs Pascale🙂

  12. Wat is het hier dan saaaaaiiii!! Wil daar zijn.

  13. Callemie goede middag,

    en als gij dat zegt zal het zeker waar zijn ! Doeeiiiiiiii:-))pepino
    p.s. En niet gezwommen ??

  14. het moet daar zalig zijn als het zo rustig is.De wereld voor jou alleen .Daarom heb ik alhier iever de winter dan de zomer.Het strand is me dan te druk,ik zoek dan wel rustiger oorde !

  15. dus het paradijs bestaat dus echt. zonnekesgroet ☼
    vanwaar de stilte C-Mie? doedoei.

  16. kan ik geloven dat dat zalig is … ! Wow wow …

    ” wullikook … :-))))

  17. Heel mooi, ben er niet geweest destijds, maar heb er wel foto’s van gemaakt, heerlijk om te zwemmen, dan wel niet in zee, geen golven maar wel lekker.
    Ik zou me daar ook wel vermaken zonder te zwemmen, prachtig plekje.
    groetjes.

  18. Heel mooie omgeving!
    Knappe reeks.

  19. Super is het daar…ik kan me voorstellen dat je je goed voelde bij het water.
    Dit is echt wel genieten.

    Liefs, xxx

Leave a Reply

 
