lighthouse

het zal nog even stil zijn hier door gezondheidsproblemen

dikke knuf aan jullie !

~ by callemie on 31 January 2011.

20 Responses to “lighthouse”

  1. Mieke toch, ik hoop dat het niet al te erg is en dat die gezondheidsproblemen vlug weg zijn!
    Ik geef je een megadikke knuffel!

    Liefs

  2. Wat dan ook, hoe dan ook, sterkte ermee hoor!!
    Bye!

  3. pascalleke k hoop dat het lichtje vlug terug mag schijnen

  4. Callemie goede middag,

    veel beterschap en ga eens in het licht van de vuurtoren staan, dat helpt misschien, maar wel nen dikke frak en sjaal aandoen ! Doeeeeeeeeeiii :-))pepino

  5. Wat in jouw vaatje zit
    verzuurt niet…
    Je paradijsje wacht geduldig!

  6. een spoedig herstel gewenst !

  7. Heel veel beterschap Pascale en ik hoop dat je snel weer beter bent! Mooie foto van deze eenzame vuurtoren!

  8. vanaf boven uit die toren kijken we naar je uit:-)

    beterschap hoor,

    xxx

  9. ¿ Faro de Punta complida ?
    Snel beterschap Pascal.

  10. oh Pascale ,ik hoop dat je vlug beter wordt en weer een lichtje mag zijn voor ons allemaal . Liefs.

  11. oei .. ik hoop dat het niet ernstig is, pascale??

    ik wens je heel veel beterschap!!

    tot gauw,

  12. Mmm… Dit doet mij aan vroeger denken.

    Beterschap Pascale!

  13. Ik kom je een beterschapsknuffel brengen!

  14. Beterschap en groetjes.

  15. Een mooie foto. Ik wens je veel een snelle beterschap. Doe rustig aan.

  16. Heel erg mooi. Meer kan ik er niet op zeggen. En ook beterschap gewenst uiteraard!

  17. Prachtige foto!
    We duimen op beterschap!
    Gr.
    P-TER

  18. veel beterschap en hopelijk tot hou !

  19. deze foto kan zo in een boek! Mooi!

  20. jammer van de health probs.
    Hopelijk snel terug bovenop.
    Mooie prent!

Leave a Reply

 
