walking on the moon?

~ by callemie on 9 February 2011.

18 Responses to “walking on the moon?”

  1. Hi callemie, your walking on the moon post is really one particular of the most beneficial substance that :-bd.
    Dont forget to visit back my blog (http://downloadmp3indonesia.net/), glad to meet you… Thanks…,Best!!!🙂

  2. ik droom de sterren er maar bij. Iets zegt mij dat die nog komen gaan … zonnekesgroet ☼

  3. Wandelen op de maan…ja, ik zou het wel eens willen meemaken!
    Liefs

  4. wow
    een giant mushroom:-)

    geweldig mieke, ben je der ook in geweest???

  5. Waauw dit moet daar fantastisch zijn om naar de sterren te kijken!
    Prachtig hoe je dit vastlegd.
    Blauw, helder wit met een donkere achtergrond,
    mooie contrasten!
    Gr.
    P-TER

  6. oeioei moeten we die buitentrap nemen
    t is iets heel vreemd toch die niet in dat landschap past

  7. Een mooi foto-object, natuurlijk met een heldere hemel. Erg mooi!
    Fijne dag!

  8. vreemd dat ze dat niet meer doen hé?

  9. Ha! Dat lijkt wel zo als je daar aan’t wandelen bent.
    Heb je dat stukje gewandeld vanaf de Roque de los Muchachos tot aan het tweede platform?

  10. Wat een fantastische ervaring moet dat zijn, een wandeling op de maan….
    Prachtige foto!
    groetjes

  11. Altijd spannend zo’n koepel. Ben je erin geweest en heb je door de grote kijkers kunnen kijken? Lijkt me geef om dat eens te zien.

  12. da’s ne serieuze helm, pascale!

    hou het veilig, eh? :-))

  13. die bol zal wel spectaculair zijn in dit landschap .Die in Greenwich heb ik gezien en vond ik ook zo spectaculair.Zo’n vreemd en intrigerend gebouw.

  14. Haha, die ken ik hoor! Maf gezicht lijkt me dat om ineens zo’n
    futuristische bol in het landschap te zien opduiken! Mooie foto!
    Heb een fijn weekend Pascale!

  15. Ik word altijd wat onrustig van de ruimte…

  16. Hey Callemieke je bent terug! Ik heb de laatste tijd niet zo kunnen volgen daar ikzelf nogal wat problemen heb. Laat me eens weten hoe het met je is, ben je er bovenop?
    Zalig je foto’s met Wim, goed genoten zo te zien!

  17. Allé, ‘t is te hopen dat ze niet beginnen in Marokko😉

  18. Is dit inderdaad La Palma?
    Je geraakt daar niet zomaar binnen in die dingen, denk ik.
    Ik meen mij te herinneren dat je daar maar op uitnodiging in geraakt en dat je een stevig diploma moet kunnen voorleggen.

Leave a Reply

 
