happy Valentine

~ by callemie on 14 February 2011.

30 Responses to “happy Valentine”

  1. De afbeelding herken ik, de tekst zegt alles.
    Mag ik jou een fijne dag aanbieden, hoe dan ook he meiske.
    Lieve zonnekesgroet en tot straks mss … als ik posten kan! ☼

  2. ach ja, mieke, dat gekke hart van ons:-)))))

    zo lang het maar blijft kloppen en lief zijn voor die ene hé:-)

    xxx

  3. Wisten we het maar.
    Een fijne dag.

  4. leuke valentijn mieke

  5. Dag Mieke, de foto ken ik…de tekst is puur!
    Ik wens je een hele gezellige Valentijn toe. Liefs

  6. Ik zie hier toch alles normaal hoor. Bedoel je deze blog?
    Liefs terug!

  7. Callemie goede middag,

    het hart snapt soms niks van de reden en Blaise Pascal kon het weten ! Doeeeeeeeeeeeeeeiiii :-))
    p.s. toen sky plat lag, werkte het hier wel !

  8. hé, zo een citaat zou ik niet aan Pascal Blaise toegeschreven hebben….

    knap gevonden

    fijne dag !

  9. Ben ik nog net op tijd om dit omfloerste hartje te
    bewonderen, want hier is het nog maar een klein uurtje
    Valentijnsdag🙂 Fijne dag nog Callemieke!

  10. Er hoeft geen reden te zijn
    voor een “hart”elijke groet…

  11. Proficiaat voor dit nieuw blog. Goede Valentijnsdag. Groetjes.

  12. Heel mooi, ook een zeer happy valentine

  13. Leuke foto voor deze Valentijnsdag.
    Nog een prettige dag verder.

    O.T gaat goed hier hoor, bedankt.
    Ga woensdag weer werken,ik begin me te vervelen hier en ze hebben miijn werk aangepast😉

  14. Prachtige valentijnskaart!
    Dank je wel voor je reactie!
    Nog een fijne valentijnsavond,
    groetjes

  15. Ik hoop dat jij een leuke valentijn hebt gehad!!🙂

  16. yep, dat is zo; de ogen van het hart bedriegen ons nooit! 😉

    valentijn is net voorbij, maar ik hoop dat jij nog heerlijke nachtelijke uurtjes mag beleven, pascale! 😀

  17. Je te souhaite avec un peu de retard tout l’amour dont tu peux rêver !

  18. Als ik het allemaal op voorhand had geweten ??
    Ja, Wat dan? Dan hadden we waarschijnlijk krak hetzelfde gedaan😉
    En hoe gaat het? Ik hoop dat alles goed met je gaat.

  19. Leuk gedaan met dit mooie gedicht en foto.

  20. Mooi en in combinatie met de tekst erg lief. lieve groeten en ik hoop dat je gezondheid weer optimaal is.

  21. We hebben ons hart hard nodig!
    Gr.
    P-TER

  22. Hey lieverd, ik kom even binnen om je een fijn weekend te wensen en ik hoop dat het al beter met je gaat!
    Ik denk aan je!

    Liefs, xxx

  23. Prachtig hart!

  24. … en toen werd het stil… ik hoop dat je T-out je goed zal doen mijn lieve callemie en je daarna als herboren weer op het net mag verschijnen!

  25. Callemie goede avond…

    en intussen al wat meer op uw plooi ?? Nog even en dan kondigt de Lente zich aan en krioelt het weer van nieuw leven ! Doeeeeeeeeeiiiii :-))pepino

  26. hehe .. dat is een valentijn om ‘u’ tegen te zeggen? 😉

    fijn weekend,

  27. ik hoop dat alles goed gaat met jou?

    of heeft valentijntje jou nog altijd in zijn armen? 😉

    fijn weekend,

  28. hoi die haai,
    waar hang je toch uit mieke:-)
    we missen je hier:-)

    xxx

  29. Dag Pascal, hoe is’t ? Alles goe?
    weet wie mij ook een bezoek heeft gebracht?
    Manus’cripten’

  30. Gaat het hier een beetje lieve Pascale? Ik denk regelmatig aan jou en hoop dat alles toch een beetje goed gaat!
    Hopelijk kun je wat profiteren van het zonnetje dit weekend!

    Liefs

Leave a Reply

 
