Meet me at one o’clock

~ by callemie on 18 September 2011.

8 Responses to “Meet me at one o’clock”

  1. Ja is goed, maar dan ga ik nu eerst ff pitten.😉

  2. Ah, ik zie het. Ik zal er op de juiste tijd zijn !

  3. te laat, of is het te vroeg, zowiezo wordt het zoeken waar de klok hangt🙂

  4. Dan zie ik je over 40 minuten!😉

  5. Oké….maar ben ik te laat of 40 min te vroeg ?

  6. Ok afgesproken! Om 5 na 1 ?🙂
    Gr.
    P-TER

  7. Pascale goede avond…

    haha….gevaarlijk als er meer dan één klok is ! doeeiii :-))pepino

  8. OK, I’ll be there.

Leave a Reply

 
