was dit een ingeving?

maandag had ik een vrije dag , en ik wou al heel lang Dadipark gaan fotograferen

had dit al bij zovelen gezien  en wat las ik s’ avonds ?

Slecht nieuws voor al wie hoopt op een herlancering van Dadipark in Dadizele: het gemeentebestuur heeft een sloopvergunning goedgekeurd. Alle oude speeltoestellen en gebouwen gaan tegen de vlakte. ‘Een drama’, zo schreeuwt het actiecomité (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleID=3G3FSK16&_section=45876333&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=regio-nb)

ik was er dan nog net bij🙂

geen muntjes nodig bij de parking

 

 

 

en glijden  gaat nog wel maar je moet eerst klimmen

 

what comes up must go down🙂

 

alle mooie grafitti’s dat ik zag op de blogs waren er niet meer 😦 deze had nog stand gehouden

 een tochtje met een bootje? de steigers zijn er maar  in welke toestand en water is er niet meer

 

 

 

morgen gaan we verder …

~ by callemie on 21 September 2011.

8 Responses to “was dit een ingeving?”

  1. ik las het al bij P-ter dat het verdwijnt
    gelukkig was ik er dit jaar ook nog voor foto’s te nemen
    nostalgie van toen ik nog ging spelen
    maar ook leuk als foto’s van het verval
    de steigers lijken me ook niet erg stabiel meer

  2. Gelukkig voor jou dat je er nog net op tijd was om het verval te fotograferen.
    Jammer dat de speelmogelijkheid voor de kinderen verdwijnt. Wat komt er voor in de plaats? Vast bebouwing, want daar zijn centjes aan te verdienen.

  3. Ik schreef het al bij P-ter. Echt zonde dat ze dat park niet meer openen.. Al kan ik het me wel voorstellen hoe het nu in deze toestand is…
    Maar dan hoop ik wel dat er iets gelijks weer terug komt! Want de opzet was echt geweldig.
    Kom maar op met de foto’s.🙂

  4. Houd het kind in je vast, Pascale.

  5. dat verval levert mooie foto’s op….

    nu is het te laat, dus de beuk er in…!

    groeten

  6. Tu es du coin ? Si l’un ou l’autre y va, on pourrait se faire signe et faire une petite sortie photos ensemble pour y faire un petit reportage !

  7. Ik heb netjes 3 x 20 frank klaar gehouden als ik je blog verlaat.🙂
    Triestig hé dat dit park geen toekomst meer krijgt!
    Ik ben er als kind heel veel geweest en telkens ik er nog kom voel ik het kind in mij weer bovenkomen!
    Je foto’s spreken boekdelen!
    Knap gedaan!
    Gr.
    P-TER

  8. Brrr, vraag mij af of het nog zo veilig is op die glijbaan op te klimmen.

Leave a Reply

 
