free play

dadizele nodigt je nog uit om vrij te spelen

 

 

dus op zoek naar speel tuigen ,  rollen ????

schommelen met z’n vijven , maar ik was alleen😦

soms moet je goed zoeken  om een attractie te vinden

dit levert wel mooie plaatjes op

de loopbrug is nog in prima staat ik liep helemaal tot boven maar heb de hele toer niet gedaan  omdat ik alleen was en je kunt nooit weten 

ik ga nu nog even schommelen :)  en laat het park aan zijn lot over

~ by callemie on 23 September 2011.

6 Responses to “free play”

  1. Ik schommel met je mee hoor!
    Het is een triest gezicht. Hier zouden kinderen moeten spelen.

  2. Het kan toch niet anders of je moet de herinneringen door je heen voelen gaan.

  3. die loopbrug durfde ik niet uit te testen
    leuk om het nu door jou ogen te zien

  4. Was ook nieuwsgierig naar de andere foto’s van dit vervallen pretpark. Een beetje triest gezicht maar wel heel goed in beeld gebracht.
    Dat je daar in in je eentje durfde te lopen.

  5. Ik wil wel, hoor.
    Maar P-ter en jij hebben het nog verder versleten intussen🙂

  6. En zeggen dat we als kind ons broek daar versleten hebben!

Leave a Reply

 
