doorkijkje

de maandopdracht van mijn derde jaar fotografie is  ” doorkijkje ”

dit  is er eentje van🙂

~ by callemie on 24 September 2011.

9 Responses to “doorkijkje”

  1. Ja hoor, daar kijk ik doorheen.

  2. Prachtig doorkijkje!
    Leuk die ene wolk daar precies in.

  3. deed mij even aan Margritte denken….

    groeten!

  4. een wolkentableautje
    altijd leuk zo’n doorkijkjes

  5. Een heel mooi doorkijkje! Een wolkje in hemelsblauw. Wat wil een mens nog meer.😉

  6. daarmee ben jij vast de beste van de klas geworden, zo jij dat nog niet was, callemie! 😀

    dankjewel voor alle moeite die jij genomen hebt om te kunnen reageren bij mij.
    ik hoop dat alle foutjes heel snel weggewerkt worden bij weblog en dat iedereen eindelijk kan ‘thuiskomen’ na zo’n lange reis.

    ik wens je een zondag, zo fantastisch als je doorkijkje! 😉

  7. je maakt er een mooi doorkijkje van

  8. lekkere blauwe lucht met een leuk wolkje

  9. een contrastvol doorkijkje, altijd leuk om te zien!

Leave a Reply

 
