doorkijkje 2

tijdens onze uitstap in de Bozar  zag ik dit  tja …duidelijk een doorkijkje of iet soms

effe rusten  nu  

fijne zondag iedereen

~ by callemie on 25 September 2011.

8 Responses to “doorkijkje 2”

  1. Dit doorkijkje is iets spannender dan de vorige, ook al was daar mooie blauwe lucht met een wit wolkje te zien. Hier wordt je echt de foto ingezogen.

  2. een doorkijkje die je nieuwsgierig maakt

  3. Ik heb vandaag ook wat doorkijkjes gemaakt,
    maar daar heb jij niets aan hè?

  4. Volgens mij (???????????) een heel mooi en rustig “doorkijkje” Grts

  5. Ik zet me even in je zetel, na die roestige zondag van mij!
    Prachtige zachte kleuren!
    Gr.
    P-TER

  6. en ik zit er graag even bij met een zonnekesgroet voor jou ☼

  7. knap met die zachte tinten….

    groeten

  8. Pascale goede middag…

    uw opdracht zal wel geslaagd zijn enne…in de duisternis doet een straaltje licht wonderen ! Fijne groetjes :-))pepino

Leave a Reply

 
