stormy sea

 klik op foto

dit is voorlopig de laatste post  jullie kunnen mij verder volgen op aminus  ‘http://pasfoto.aminus3.com/

~ by callemie on 20 January 2012.

7 Responses to “stormy sea”

  1. De foto is en blijft geweldig! Je voelt de storm. Je probeert de golven te ontwijken. Heerlijk om het hoofd daar leeg te laten waaien.
    Ik blijf je op aminus volgen, zoals ik al deed.
    Nogmaals een fijn en hopelijk zonnig weekend!

  2. water in combinatie met lucht
    je voelt
    wat jij hiermee bedoeld….

  3. Het is gewoon een prachtige foto Pascale!
    Ik weet dat jij dit mooier vind dan mijn sneeuw.. 😉

  4. waaaauw das een knappe!

  5. Oeps, juist de andere dan maar … heb daar al van deze zee genoten he. doei!

  6. een foto om naar te blijven kijken ….

    dan gaan we ook eens bij je ander blogje langs

  7. knappe foto, mooi kleurenpallet.

Leave a comment